Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:24:44 GMT

ضرر هنگفت لیورپول از معامله با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۹۰۷۷

ضرر هنگفت لیورپول از معامله با بارسلونا

شرایط انتقال فیلیپ کوتینیو از آنفیلد به بارسلونا مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت.

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی پرحاشیه و جنجالی نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن زرمن در تابستان سال 2017، بارسلونا تلاش زیادی برای یافتن گزینه جانشین کرد و بعد از موفقیت در خرید عثمان دمبله، برای انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و خلاق لیورپول نیز اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال در تابستان 2017 نهایی نشد و در نهایت بارسلونا در ژانویه سال 2018 موفق به جذب یکی از بهترین بازیکنان جهان در آن مقطع شد.

 

 

بارسلونا در آن مقطع 105 میلیون پوند برای خرید فیلیپ کوتینیو پرداخت کرد و پاداش هایی در قرارداد او گنجانده شده بود که می توانست این رقم را تا مبلغ 142 میلیون پوند نیز افزایش دهد. اما روزهای حضور ستاره برزیلی در نوکمپ مطابق انتظار نبود و بعد از یک سال و نیم، در نهایت در تابستان سال گذشته مجوز انتقال قرضی او به بایرن مونیخ از سوی مدیران بارسلونا صادر شد.

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد تقریبا هیچکدام از بندهای پاداش فیلیپ کوتینیو شامل مواردی چون تعداد بازی، تعداد گل و فتح جام هایی چون لیگ قهرمانان برآورده نشده و در واقع لیورپول 35 میلیون پوند نسبت به آنچه تصور می کرده کمتر از بارسلونا پول گرفته است. این در حالیست که به نظر می رسد بایرن مونیخ نیز علاقه ای به پرداخت بند 120 میلیونی برای دائمی ساختن قرارداد کوتینیو نداشته و بارسا نیز نمی خواهد او را حفظ کند. اخبار حاکی از احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو به لیگ برتر و انتقال به تیم هایی چون چلسی یا تاتنهام است.

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو لیورپول بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو لیورپول بارسلونا فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات جهان فوتبال اعلام کرد: سیمون کیائر مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

کیائر در ژانویه ۲۰۲۰ از آتالانتا به روسونری پیوست و تجربه قهرمانی با این تیم در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند