Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرعباس ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با بازار ماهی‌فروشان گفت: آمادگی داریم به تمام دستفروشانی که در محدوده بازار قدیم به ماهی فروشی می‌پردازند وام ارزان قیمت بدهیم تا در بازار ماهی فروشان جدید صاحب غرفه شوند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

عزیزاله کناری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: بازار ماهی فروشان سابق برای حدود 20 سال پیش و برای رفع نیاز آن روز شهر احداث شد و با مرور زمان نیاز شهر بیشتر و افرادی بعنوان دستفروش در اطراف این بازار مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار جدید ماهی فروشان بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم + تصاویرغرفه‌داران بازار ماهی‌فروشی جدید بندرعباس:دستفروشان ساماندهی نشوند، ما هم غرفه‌ها را تحویل می‌دهیم+فیلمگفتگو|ردادی: کرونا موجب قطع امید مردم به دولت ها شد/ ماهیت انقلاب اسلامی با تحولات پساکرونا انطباق دارد

وی افزود: بازار قدیم ماهی فروشان 94 غرفه داشت و حدود 40 دستفروش در اطراف آن مستقر بودند که جمع ماهی فروشان مستقر در آنجا به 100 نفر می‌رسید، دستفروشان مستقر در حاشیه بازارچه بدون اینکه پول آب، برق و مالیات بدهند به اندازه غرفه داران بازارچه فروش ماهی داشتند پس به تبع باید وضعیت مالی شان بهتر از سایر کسبه باشد.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: در ایام آغازین شیوع کرونا تصمیم بر این گرفته شد که بازار ماهی فروشان به محل جدید منتقل شود و برای این کار جلسات متعددی گرفته شد و سعی کردیم به دستفروشان نیز بها داده شود.

وی عنوان کرد: بازار جدید 222 غرفه دارد و 4 برابر بازار قدیم است و همه می‌توانند در آنجا فعالیت کنند البته یک بخش از بازار جدید سهم شهرداری بندرعباس که باید با مالکین قبلی معاوضه می‌کرد و بخش دیگر سهم بخش خصوصی است که برای برخورداری دستفروشان از غرفه با شهرداری هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که بایک سازوکاری هر غرفه را به چند دستفروش اجاره دهد و آن‌ها در بازار جدید دارای غرفه شوند.

کناری ابراز داشت: با این سازوکار بیش از نیمی از دستفروشان در بازار ماهی فروشان جدید مستقر شدند و بلافاصله هم پروانه کسب خود را گرفتند اما عده دیگری گفتند ما توان مالی اجاره غرفه نداریم و برای این‌ها هم تسهیلات ارزان قیمت را در نظر گرفتیم که به ازای هر نفر 20میلیون تومان وام با سود 4 درصد پرداخت شود و همزمان با سرمایه گذار بازار ماهی فروشان هم صحبت کردیم تا ودیعه غرفه‌ها را کاهش دهد و موفق شدیم ودیعه را تا یک سوم پایین بیاوریم.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: بعد از ساماندهی ماهی فروشان در بازار جدید متوجه شدیم کم کم تعداد دستفروشان در بازار ماهی فروشان قدیم در حال افزایش است که بعد از بررسی‌ها متوجه شدیم افرادی که آنجا بساط می‌کنند افراد سابق نیست و یک عده از محلات اطراف چون فضا را خالی دیده‌اند آنجا بساط می‌کنند. 

وی تاکید کرد: این آمادگی را داریم که به افرادی که جدیدا در محل بازار ماهی فروشان قدیم مستقر شده‌اند تسهیلات ارائه دهیم تا آن‌ها هم در بازار جدید مستقر شوند اما به این شکل حتما باید برخورد شود زیرا شرایط آن جا بسیار غیر بهداشتی است.

انتهای پیام/865/ ز

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار بندرعباس بازار ماهی فروشان بازار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس

(تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟