Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "عبدالقادر المرتضی" رییس کمیته ملی امور اسیران جنبش انصارالله یمن، عصر چهارشنبه در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: این اسیران که در جبهه مارب به اسارت درآمده بودند با وساطت افراد محلی آزاد شدند. 

المرتضی ۲۰ فروردین امسال نیز از آزادی  ۹ اسیر کمیته‌های مردمی و ارتش در عملیات مبادله اسرا در استان‌های الجوف و ساحل غربی در غرب این کشور خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت نجات ملی وابسته به انصارالله ۱۱ فروردین ماه اعلام کرد که پس از نشست یک هفته‌ای این گروه و دولت مستعفی، توافق شد که یکهزار و ۴۰۰ اسیر از دو طرف آزاد شوند.

دور جدید مذاکرات میان دولت مستعفی و انصارالله یمن ۲۳ ماه مارس (۴ فروردین ماه) در امان اردن برگزار شد.

پیشتر سازمان ملل متحد و کمیته صلیب سرخ جهانی ۱۶ فوریه سال جاری میلادی (۲۷ بهمن) در پایان سومین نشست کمیته تبادل اسیران میان انصارالله و دولت مستعفی یمن اعلام کرد که دو طرف برای یک برنامه مفصل در خصوص مبادله اسیران به توافق رسیدند.

مبادله اسیران از موضوع های اساسی در گفت وگوهای یمنی - یمنی است که تلاش‌ها در این زمینه همواره ناکام بوده و فقط در برخی موارد با میانجیگری‌های محلی، مبادله شماری از اسیران انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو