Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایگانی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۸۷۱ گشت مشترک از ۲۹ هزار و ۱۲۱ واحد را بازرسی کردند، گفت: ۶ هزار و ۹۲۷ واحد متخلف شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سید یاسر رایگانی» عصر امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره نظارت بر بازار مواد شوینده و ضد عفونی کننده به ارائه توضیحاتی پرداخت و با تاکید بر اینکه قیمت گذاری محصولات ضدعفونی کننده مهم است، گفت: در این بخش از سازمان غذا و دارو تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت اقلام ضروری نظارت ها بر مواد بهداشتی نیز انجام می شود و مستمر است، گفت: تاکنون 4 هزار و 871 گشت مشترک از 29 هزار و 121 واحد را بازرسی کردند و 6 هزار و 927 واحد متخلف شناسایی کرده اند.

 

در اداه این برنامه خبری «غلامحسین مهرعلیان»، مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو درباره روند تولید الکل با اشاره به اینکه با توجه به جلسات کارشناسی مشخص شد که مقدار ظرفیت الکل موجود برای شرکت های حاضر کفایت می کند، گفت: در اختیار قرار دادن الکل به همه شرکت ها با توجه به محدودیت تولید الکل در کشور مقدور نیست.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اشباع شدن بازار الکل و مواد ضدعفونی در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها نیز قرار گرفته است، گفت: برای مدیریت ذخایر الکل در کشور و نیاز بازار باید با ذقت بیشترعمل کرد.

 

همچنین «بختیار علم‌بیگی»، رئیس انجمن صنایع بهداشتی نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 485 واحد پروانه موقت گرفته اند ولی هنوز الکل به این واحدها نرسیده است، گفت: 33 شرکت مجوز دریافت الکل گرفته اند برای تبدیل به مواد ضدعفونی و ژل های ضدعفونی کننده و با توجه به پروانه های صادر شده برای شرکت ها پیشنهاد شده بازار صادراتی تعیین شود و پروانه ها دائمی شود./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان