Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه فولبک فرانسوی رئال مادرید به تمجید از ام باپه می پردازد.

طرفداری- یوان لی می، مدیر برنامه فرلاند مندی به تمجید از کیلیان ام باپه می پردازد و معتقد است که این فوق ستاره فرانسوی پس از رقابت‌های یورو، به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش مارکا، لی می به تمجید از ام باپه می پردازد و او را بهتر و با ارزش‌تر از نیمار می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

در یک شرایط عادی و بدون در نظر گرفتن این ویروس هولناک یا هر مشکل اقتصادی دیگری، ممکن بود که فکر کنید ام باپه قصد دارد تا به رئال مادرید بپیوندد زیرا به نظر نمی رسد که او قصد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را داشته باشد، در حالی که از قرارداد او با باشگاه پاریسی، فقط دو سال باقی مانده است. با تمام این اوصاف، اکنون برای من غیر ممکن به نظر می رسد که باشگاهی بتواند هزینه خرید ام باپه را پرداخت کند زیرا اگر نیمار 222 میلیون یورو ارزش داشته باشد، کیلیان 300 میلیون یورو ارزش خواهد داشت، برای اینکه او نسبت به نیمار جوان‌تر است و به همان اندازه خوب و خارق العاده است. قرار است او به بهترین مهاجم جهان تبدیل شود و از نظر من او قصد دارد تا برای بهترین باشگاه جهان که رئال مادرید است، بازی کند و زیر نظر یکی از بزرگ‌ترین الگو‌های خود یعنی زین الدین زیدان کار کند.

وی در ادامه افزود:

همچنین در حال حاضر هیچ رقابت بزرگی در خط حمله رئال مادرید وجود ندارد. به همین دلیل رئال مادرید احتیاج بیشتری به جذب او دارد. آن‌ها مهاجم بزرگی مانند کریم بنزما را درخط حمله خود دارند اما او به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می شود. در حال حاضر رقابت زیادی در خط حمله پاری سن ژرمن نسبت به رئال مادرید وجود دارد و کیلیان بدون هیچ گونه مشکلی، جای خود را در خط حمله پیدا می کند. امسال نقل و انتقال بزرگی صورت نخواهد گرفت زیرا باشگاه رئال قرار نیست کار دیوانه‌واری انجام دهد و به نظر من، ام باپه بعد از مسابقات یورو به رئال مادرید خواهد آمد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو ارزش رئال مادرید ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟