Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:03:54 GMT

۱۰۳۶ طرح هادی در استان قزوین تهیه و بازنگری شده است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۸۶۰

۱۰۳۶ طرح هادی در استان قزوین تهیه و بازنگری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم عصر چهارشنبه با حضور در بنیاد مسکن استان قزوین در نشست تخصصی با مدیران در خصوص وضعیت مسکن روستایی گزارش‌هایی دریافت کرد.

اصغر گونجی در این نشست اظهار داشت: در استان قزوین ۸۴۳ روستا داریم که ۶۹۳ روستا بالای بیست خانوار است که در آنها بیش از ۱۰۱ هزار و ۳۱۷ نفر زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان قزوین ۶۶۹ روستای بالای بیست خانوار طرح هادی دارد که طرح هادی در ۳۶۷ روستا نیز بازنگری شده است.

گونجی گفت: اعتبار هزینه شده برای تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که در مجموع برای ۱۰۳۶ روستا طرح تهیه و بازنگری شده که متوسط اجرای طرح هادی در کشور ۵۱ درصد و استان ۶۰ درصد است.

مقاوم سازی ۵۱ درصد واحدهای روستایی

وی اضافه کرد: در استان قزوین بیش از ۹۴ هزار واحد روستایی وجود دارد که تاکنون ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد آن مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ در استان آغاز شده و تاکنون ۲۸ هزار و ۱۲ واحد بهسازی شده که ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در طول ۱۴ سال گذشته برای آن هزینه شده است.

گونجی تصریح کرد: سهمیه مقاوم سازی و بهسازی مسکن در استان قزوین در سال گذشته نیز ۴ هزار واحد تعیین شده بود.

صدور ۵۷ هزار و ۱۲۰ فقره سند روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اظهار داشت: تاکنون اسناد روستایی ۵۷ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در روستاها و ۶ هزار و ۵۲۰ فقره برای واحدهای مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده که جمعاً ۶۴ هزار و ۱۲۰ فقره سند صادر شده است.

گونجی گفت: برای سال جاری هم پیش بینی شده که سند یک هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی در استان صادر شود.

وی بیان کرد: با واگذاری زمین روستایی با احتساب عملیات اجرایی و جابجایی در بازسازی‌های سنوات قبل ۶ هزار و ۳۶۱ زمین واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین یادآور شد: به منظور تضمین سلامت شهروندان و کاهش مراجعه شهروندان به بنیاد، خدمات این نهاد به صورت الکترونیک ارائه می‌شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین الکترونیک زمین مسکن هادی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن استان قزوین استان قزوین طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند