Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع انتخابات هیات گلف خواستار همگانی کردن رشته گلف، برگزاری کارگاه های استعدادیابی، توجه به اصل آموزش و حضور در میادین کشوری و بین المللی در این رشته شد.

"سید محمد تقی علوی" ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیرهای فدراسیون گلف کشور در برگزاری این مجمع و طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در فضای برگزاری مجمع انتخابات هیات گلف، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستان ها در توسعه و اعتلای این رشته، راه اندازی رشته گلف در تمامی شهرستان ها و همگانی کردن و ظهور ورزش قهرمانی گلف در استان را خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اتفاقات خوب و میمون در هیات گلف در زمان تصدی سرپرستی "ظهراب محمودی" ابراز رضایت و خرسندی کرد و افزود: توجه به اصل آموزش، استعداد یابی و تعامل بیشتر هیات گلف با شهرستان ها در توسعه زیر ساخت های این رشته و حضور پرقدرت در میادین کشوری و بین المللی را خواستاریم.
در این مجمع "ظهراب محمودی" با کسب ۱۲ رای برای مدت چهار سال به عنوان اولین رئیس هیات گلف استان کهگیلویه بویراحمد انتخاب شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، محمودی، ساماندهی و جذب ورزشکاران، برگزاری کلاس های مربیگری، آموزشی، استعداد یابی، داوری و خرید تجهیزات و امکانات را از مهمترین برنامه های کاری خود ذکر و از حمایت های علوی مدیرکل در اختصاص سالن و زمین برای این رشته نو پا تقدیر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی گلف اداره ورزش و جوانان كهگيلويه و بويراحمد هیات گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند