Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:33:22 GMT

آشتی و بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور به تلویزیون؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۰۷۶

آشتی و بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور به تلویزیون؟

روز گذشته در یکی از برنامه های صدا و سیما بازیگر تلویزیون از احتمال بازگشت عادل فردوسی پور سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف کرمی بازیگر سریال تلویزیونی "نون خ" که تبحر خاصی هم در تقلید صدا دارد، مهمان برنامه صبحی دیگر در شبکه آموزش سیما بود.

در بخشی از برنامه، مجری از این بازیگر می خواهد که تقلید صدای عادل فردوسی پور را انجام دهد، یوسف کرمی هم قبل از انجام این کار با حمایت جالب از مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما عادل فردوسی پور، گفت: من در برنامه زنده اعلام می کنم با تمام احترامی که برای دوستان قائل هستم، اگر صد تا مجری و گزارشگر هم به کار گرفته شود، هیچکدام از آن‌ها عادل فردوسی پور نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر تلویزیون با بیان اینکه جای عادل خالی است، گفت: من فکر می کنم خبرهایی در راه است و به زودی فردوسی پور به تلویزیون بر خواهد گشت. البته کرمی این را هم اضافه کرد که این‌ها حس درونی من است که معمولا همیشه درست بوده است.

 از اواخر سال گذشته که نود و عادل فردوسی پور از شبکه سه کنار گذاشته شدند، مردم همیشه خواستار بازگشت او به تلویزیون بودند در حالی که این تهیه کننده همواره سعی کرده سکوت کند.

باید دید این صحبت‌های بازیگر تلویزیون بخاطر دیده شدن و مطرح شدن بیشتر با استفاده از نام عادل فردوسی پور است و این صحبت ها هم مانند شایعات قبلی تکذیب می شود؟ یا اینکه واقعا قرار است با صلح و دوستی مقدمات حضور عادل فردوسی پور به تلویزیون فراهم شود.

کد خبر 420244

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تلویزیون عادل فردوسی پور فردوسی پور شبکه سه مدير شبكه سه صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم چون مدتی هر فیلمی می ساختم با مشکل اکران مواجه می شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوارها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوارها می گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند.

عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم ها به پخش برسد اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

کد خبر 6099424 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • رخنه به قلب دشمن
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت