Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@19:18:25 GMT

رانش کوه موجب مسدود شدن یک لاین از محور سوادکوه شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۰۹۰

رانش کوه موجب مسدود شدن یک لاین از محور سوادکوه شد

کوروش روشن با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد رانش کوه با حجم کم در منطقه خطیر کوه بوده ایم، افزود: با تلاش یک اکیپ عوامل راهداری این منطقه هر دفعه بعد از یک ساعت تلاش بازگشائی می شد.

وی با اعلام اینکه حوالی غروب روز گذشته (چهارشنبه ) مجددا شاهد رانش و ریزش کوه در منطقه خطیرکوه از محور سوادکوه بوده ایم ،گفت: رانش کوه در منطقه عبور خطیرکوه روبروی روستای ارژنگ رودبار همچنان ادامه دارد که این مساله باعث انسداد کامل لاین شمال به جنوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه با بیان اینکه سه اکیپ راهداری در منطقه خطیرکوه مستقر هستند، بیان کرد: به محض متوقف شدن رانش و ریزش کوه در این منطقه ،عوامل راهداری نسبت به بازگشائی مسیر اقدام خواهند کرد.

روشن در پایان گفت:  تمامی تردد ها در محور سوادکوه از لاین محالف مسیر جنوب به شمال با هماهنگی پلیس راه در حال انجام شدن است .

شهرستان سوادکوه با داشتن ۱۱۷ روستا ، دارای ۹۰ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر رانش زمین راهداری سوادکوه محور سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • چالش عربستان با تداوم پروژه نئوم
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه