Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد ۸۰ دست گان بهداشتی به همراه شاخه گل به مدافعان حریم سلامت در یاسوج اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل و معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اوقاف و کارشناس فرهنگی شهرستان بویراحمد امروز با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، با اهدای شاخه گل از مدافعان حریم سلامت تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«هادی خورشیدیان» در حاشیه این برنامه، گفت: ۸۰ دست گان بهداشتی به همراه شاخه گل به مدافعان حریم سلامت در بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان مرکز معین بیماران کرونایی اهدا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد اظهار داشت: این تعداد گان بهداشتی به همراه تعدادی ماسک در کارگاه تولیدی اوقاف شهرستان بویراحمد آماده و تحویل رئیس بیمارستان شهید جلیل شد.

 

وی ادامه داد: هزینه تهیه و تولید این اقلام بهداشتی از محل کمک های خیرین، بقاع متبرکه و موقوفات تامین شد.

خورشیدیان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه، فعالیت فرهنگی در فضای مجازی از طرف اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد صورت می گیرد.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: گان بیمارستان شهید جلیل کارگاه تولیدی شاخه گل ماسک اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه فضای مجازی اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد شاخه گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج