Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ۴  اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری مامور قلابی 

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس پلیس امنیت عمومی گیلان گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی، جوان ۲۲ ساله‌ای را که در فضای مجازی، خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی می‌کرد شناسایی و با حکم قضایی در خانه‌ای در رشت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در بازرسی از خانه متهم ۲ دست لباس فرم یکی از ارگان‌های دولتی و تعدادی تجهیزات نظامی کشف شد.

سرپرست پلیس پلیس امنیت عمومی گیلان به شهروندان توصیه کرد:برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد با درخواست‌های غیرمعقول افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند اعتنا نکرده واز آن‌ها کارت شناسائی معتبر درخواست کنند.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در سبزه میدان رشت

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت:حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی و یکباب مغازه در ساعت ۲۱:۲۳ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

اواز اعزام ۴۲ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۳ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه خبر داد و افزود: هم اینک در مراحل پایانی اطفای آتش سوزی هستیم که پس از لکه گیری کامل محل آتش گرفته گزارش کامل ارسال خواهد شد.

دو سارق با ۱۱ فقره سرقت کابل برق در تالش دستگیر شدند

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان تالش، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها دو متهم این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد، افزود:با هماهنگی مقام قضائی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کابل برق در شهرستان تالش اعتراف کردند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کابل‌های سرقتی ۲۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ حسین جمال‌دار در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۳۸ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار