Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@22:45:05 GMT

۵۰ میلیارد تومان به وام شهریه دانشجویان افزوده شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۹۲۲

۵۰ میلیارد تومان به وام شهریه دانشجویان افزوده شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،الیاس منیری درباره تمدید ثبت نام وام شهریه تاکید کرد: فرایند ثبت نام دانشجویان برای دریافت وام شهریه به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد که این مهلت دیگر تمدید نمی شود؛ چون سال مالی این اجازه را نمی دهد و پرداخت وام ها باید سریعتر آغاز شود.

وی افزود: البته ثبت نام وام تحصیلی ویژه دکتری از اول اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ۳۰ همین ماه ادامه دارد؛ این فرصت نیز تمدید نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان، اظهار داشت: با وجود تعطیلی کلاس های درس، وام شهریه برای ترم تحصیلی جاری به دانشجویان تعلق می گیرد. حتی ۱۰۰ درصد اعتبار قبلی که برای وام شهریه در نظر گرفته شده بود، دوباره به این وام افزوده شد.

منیری در توضیح بیشتر، گفت: در واقع، اعتبار وام شهریه ابتدای نیم سال تحصیلی جاری به دانشگاه ها اختصاص یافت که دوباره مبلغ ۵۰ میلیارد تومان افزوده شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق رفاه دانشجویان ۱۶ میلیارد تومان به مبلغ وام تحصیلی اضافه کرد.

گفتنی است مبلغ وام تحصیلی ویژه دکتری دانشجویان بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

171 / 320 وام دانشجویی دانشجو دانشگاه وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام دانشجویی دانشجو دانشگاه وزارت علوم وام شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد