Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:28:25 GMT

جاده‌های استان سمنان مرمت شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۹۹۴

جاده‌های استان سمنان مرمت شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید صداقت رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از پاکسازی و تنقیه آبرو‌های راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این آبراه‌ها از سیل و آب‌گرفتگی به طی سال ۹۸ آسیب دیده بودند.

او حجم عملیات اجرایی برای آبراه‌هایی جاده‌ای استان سمنان طی سال ۹۸ را پنج هزار و ۹۸۰ مترمکعب دانست و ابراز کرد: ابنیه فنی از پرهزینه‌ترین و مهم‌ترین عناصر راه‌ها بوده که اختلال و خرابی آن‌ها در اکثر موارد موجب قطع سرویس دهی می‌شود لذا اقدامات با هدف پیشگیری از آب‌گرفتگی ناشی از وقوع سیل و کاهش خطرآفرینی انجام‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای عملیات نگهداری و تعمیر ابنیه فنی راه‌های استان با اتخاذ تصمیم گیری در خصوص زمان تعمیر ابنیه فنی و انتخاب گزینه‌های ترمیم خبر داد و ابراز کرد: این اقدامات بر مبنای بازرسی‌های مرتبی که از آن‌ها صورت می‌گیرد، استوار است.

صداقت با بیان اینکه ۱۵ دستگاه پل نیز در محور‌های مواصلاتی استان سمنان طی سال گذشته تعمیر شده است، گفت: نزدیک به دو هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری سمنان حمل و نقل حوادث رانندگی وقوع سیل استان سمنان جاده ای استان ابنیه فنی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال گذشته ،یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده،میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است. ‌

کرد یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمن ۷ نقطه پرتصادف رفع شده است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد