Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط کنونی تقاضای خرید بورس در تمام کشورهای جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کرده و تمام بازارهای اقتصادی از جمله بازار بورس سقوط کرده است، اما‌ متاسفانه در کشورمان اغلب در این شرایط شاهد ایجاد حباب کاذب در حوزه‌های اقتصادی همچون افزایش قیمت دلار و گرانی طلا هستیم که شاخص‌های بورس نیز از این تغییرات حبابی بی نصیب نمانده است و به طور فزاینده ای درحال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهش تولید کلید حل مشکلات اقتصادی است بارش باران در جاده‌های ۷ استان کشور آغاز رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه امیر حاتمی تشریح کرد: راهبردهای وزارت دفاع در سال جهش تولید/ توجه جدی به سامانه‎های موشکی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی