Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کسب ۲۷ امتیاز می‌تواند هر تغییری در جدول ایجاد کند و به نظر من زود است که بخواهیم یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد علوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون آخرین وضعیت این تیم و اینکه کادر فنی چقدر از وضعیت بازیکنان در این برهه و تمرینات آنلاین رضایت دارد یا خیر در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: براساس برنامه هایی که به بازیکنان داده ایم آنها خود را به لحاظ بدنی آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اهدافی که ما به عنوان تمرین مدنظر داریم به این صورت  محقق نمی شود اما راه دیگری هم باقی نمانده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای فوتبال به وجود آورده است تصریح کرد: در حال حاضر نه فقط باشگاه ما، لیگ ما و فوتبال ما بلکه ورزش جهان با شرایطی روبرو شده که  تاکنون نظیرش را تجربه نکرده است و شاید ناشناخته بودن این ویروس منحوس کار را سخت کرده است. باید امیدوار بود و به امید خدا همه با رعایت نکات بهداشتی روزهای سخت کرونایی را پشت سر  می گذاریم.

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه پیرامون ادامه مسابقات لیگ عنوان کرد: تعطیلی لیگ برای برخی تیم ها باعث خوشحالی و  برای برخی دیگر باعث ناراحتی شد. نتایج نشان می دهد  فولاد خوزستان جزو تیم‌های است که  تعطیلی لیگ ضرر بسیار زیادی به آن وارد کرد. سلامتی جامعه بازیکنان و فوتبالیست ها اهمیت ویژه ای دارد اما از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم تصمیمی اتخاذ کنند که هیچ تیمی از جمله ما متضرر نشود.

 علوی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش می توانند در پایان این رقابت ها سهمیه حضور در آسیا را کسب کنند تصریح کرد: ما به آینده بسیار امیدواریم اما باید تکلیف خودمان را بدانیم تا بتوانیم براساس آن تاریخی که مسئولان می گویند برای آمادگی خود برنامه ریزی کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظر سرخ پوشان پایتخت را می‌توان از حالا به عنوان قهرمان این دوره اعلام کرد: پرسپولیس شاید بالاترین شانس را برای قهرمانی داشته باشد اما کسب ۲۷ امتیاز می‌تواند هر تغییری در جدول ایجاد کند و به نظر من زود است که بخواهیم یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنیم. برخی از تیم‌ها برای قهرمانی شانس دارند و بعضی دیگر برای جذب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و در پایین جدول نیز جدال برای ماندن حساس و دیدنی است. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از روی زمین محو شود. اول شاهد بازگشت به روال عادی زندگی در کشورمان باشیم و بعد هم دوباره مسابقات فوتبال برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پیشکسوت فوتبال ایران سید محمد علوی ویروس کرونا مربی تیم فولاد خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد