Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:21:11 GMT

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در هرسین

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۴۷۸۷

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرمانده نیروی انتظامی هرسین از پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

 سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی پس از بی توجهی صاحبان آن‌ها به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه و در فروردین امسال صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در ماه گذشته ۱۳۶ واحد صنفی مورد بازدید پلیس و نمایندگان اداره تعزیرات و اتاق اصناف قرار گرفتند.

سرهنگ شکری گفت: در نتیجه این بازدیدها، علاوه بر پلمب ۲۳ واحد صنفی، برای ۲۴ واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر و ۲۷ واحد نیز تذکر دریافت کردند، ضمن اینکه از ۹ واحد نیز تعهد اخذ شد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان