Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:46:40 GMT

اعتلای نظام سلامت در گرو نیروی انسانی متخصص است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۱۱۸

اعتلای نظام سلامت در گرو نیروی انسانی متخصص است

کریم علی‌حسنی روز پنجشنبه در بازدید از خانه بهداشت لمبدان بالایی شهرستان دیر افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر ملموس و اذهان مردم به یادگار خواهد ماند.
وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ بهداشت عمومی، توجه به سلامت جامعه، فرهنگ‌سازی در مراقبت، تغییر سبک زندگی و مقدم دانستن امر پیشگیری به‌‏ جای درمان بهترین راهکار برای رسیدن به یک جامعه‌‏ی شاداب‌‏ و سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دیر با اشاره به ایستگاه‌های کنترل ورودی و خروجی مبادی شهرستان گفت: بر خود لازم می‌دانم با توجه به اتمام ماموریت ایستگاه‌های کنترل ورودی و خروجی مبادی شهرستان، از خدمات و زحمات ارزشمند همه افراد و نهادها و ادارات درگیر که در این موقعیت زمانی حساس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضوری مستمر، فعال و موثر در ایستگاه‌های تب سنجی و پایش سلامت داشته اند تقدیر کنم.
علی‌حسنی افزود: پایان فعالیت ایستگاه‌ها، به معنای از بین رفتن کامل این ویروس نیست و از همه‌ی مردم فهیم شهرستان می‌خواهم که همچون گذشته با انجام دقیق موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنند تا بتوانیم در مقابله با ویروس کرونا پیروز شویم و به فعالیت‌های عادی خود بپردازیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان ترویج فرهنگ درمان سبک زندگی نیروی انسانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر