Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زبرجدی با اشاره به اینکه همدانی ها در لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب پرچم دار هستند، گفت: ستاد مردمی زیر نظر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فعالیت می کند و قبل از اینکه رهبر انقلاب بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی تاکید کنند ۱۳ هزار و ۳۵۴ بسته معیشتی و بهداشتی در روز نیمه شعبان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زبرجدی، دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه هدف از تشکیل ستاد مردمی ایجاد هماهنگی، هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری است، گفت: ارائه خدمات با کیفیت و مبتنی بر آموزش، تخصص، تعهد و برجسته سازی فعالیت های مردمی و حفظ و حراست از دستاورد های مردمی از اهداف مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبرجدی افزود: رهبر انقلاب در نیمه شعبان اشاره فرمودند که غرب وحشی در مقایسه با مردم ایران نه تنها رذایل اخلاقی و بهم ریختگی اجتماعی اش مشخص شد بلکه در ایران مردم علی رغم تحریم ها دست به دست هم دادند و همدلی و نوع دوستی را به اوج رساندند.

وی با تاکید براینکه این بار مردم در قالب تشکیل ستاد های جهادی و مردمی برای حفاظت از هم نوعانشان تلاش کردند، تصریح کرد: تلاش ها در راستای کمتر شدن تلفات ناشی از این بیماری بود و علی رغم اینکه روزهای اول رکورددار شیوع ویروس بودیم دیگر در بحث ابتلا و مرگ رکورددار نیستیم.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان با اشاره به اینکه ستاد مردمی تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان است، خاطر نشان کرد: با اصرار گروه های مختلف مردمی و ضرورتی که در سامان مند شدن کارهای مردمی بود ضرورت تشکیل ستاد مردمی برای مقابله با کرونا به چشم می خورد.

زبرجدی با بیان اینکه ستاد مردمی درقالب ۱۲ کمیته و در لایه های استانی، شهرستان، بخش و روستا تشکیل شد، گفت: ستاد در شهرها با عنوان محله بندی هر پایگاه یک محل شکل گرفت و کمیته ها عملیات های اجرایی را با مرکزیت کمیته برنامه طراحی کردند.

وی از اجرای بیش از ۲۵ عملیات در پنج حوزه ستادی پیشگیری و درمان خبرداد و افزود: در مجموع در شهرستان ها به فراخور مسائل بومی شهرستان ها و روستاها برخی عملیات ها نیاز بود که انجام شد.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان آمار خوبی در بحث غربالگری تلفنی دارد، اظهار کرد: استان ما در کشور آمار خوبی ثبت کرد و این بخاطر نیروهای جهادی و کمک آن ها به دوستان در شبکه ها و خانه های بهداشت بود.

وی با تاکید براینکه اقدامات زیادی در عرصه جهادی برای مقابله با کرونا صورت گرفته، خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی خیریه ها در عید و نیمه شعبان، جذب خیرین و کمک های مردمی، مشارکت و جذب گروه های جهادی و خیریه ها در آموزش های تخصصی کمک پرستاری و بهداشت حرفه ای محیط با مشارکت سپاه و بسیج از جمله اقدامات بود.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان از تولید ماسک و گان و اهدا آن ها به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و تصریح کرد: بیش از ۷۰ کارگاه خیاطی و بیش از ۱۰۰ چرخ در عملیات تولید وجود دارد و در مجموع همه کارگاه ها روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید می کنند که به مصارف خیریه می رسد.

زبرجدی با بیان اینکه ستاد مردمی بازوی اجرایی ستادهای پیشگیری دولتی و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان فرمانده میدان است، افزود: چون مردم وارد کار شدند کار ما میدانی بود و هدفمند کردن فعالیت ها برای خروجی موثر در بحث پیشگیری از شیوع بیماری اهمیت فراوانی داشت.

وی با تاکید براینکه کار ستاد مردمی تصدی گری نبوده بلکه کارش ایجاد هماهنگی و اعلام نیاز به گروه های مردمی است، خاطر نشان کرد: پس از اعلام نیاز از سوی ستاد پیشگیری و شبکه بهداشت به ما، ظرفیت مردمی مقابله با کرونا شناسایی و با طرح برنامه عملیات را طراحی و اقداماتی انجام دادیم.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان با اشاره به اینکه همدانی ها در لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب پرچم دار هستند، گفت: ستاد مردمی زیر نظر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فعالیت می کند و قبل از اینکه رهبر انقلاب بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی تاکید کنند ۱۳ هزار و ۳۵۴ بسته معیشتی و بهداشتی در روز نیمه شعبان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • مناظره‌ای در مورد حجاب