Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکوردار پرتاب چکش زنان ایران گفت: به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم، تمریناتم را لغو کنم و با وجود پیشرفتی که داشتم به خانه برگردم تا خود را قرنطینه کنم.

ریحانه آرانی، رکوردار پرتاب چکش ایران در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت پیگیری تمرینات خود در روزهای شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در حال تمرین در ارومیه بودم اما به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم به تهران برگردم و در کنار خانواده باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنم اکنون با تمرینات هوازی بدن خود را آماده نگه‌دارم.

او در مورد روند تمرینات خود قبل از شیوع کرونا گفت: تمریناتم را زیر نظر آقای کاوه موسوی شروع کرده بودم و روند خوبی داشتم. رکوردهای خوبی ثبت کردم و در کل راضی بودم اما به دلیل شیوع کرونا مجبور شدم، تمریناتم را لغو کنم و با وجود پیشرفتی که داشتم به خانه برگردم و خود را قرنطینه کنم تا زنجیره ویروس قطع شود.

رکوردار پرتاب چکش ایران در مورد برنامه‌های خود در سال جدید گفت: برنامه داشتم که در مسابقات آسیایی شرکت کنم اما تمام رویدادهای ورزشی لغو شده و حتی برنامه‌های داخلی هم چیده نشده است. فکر می‌کنم مسابقات آسیایی امسال برگزار نشود و باید تمرکز خود را بر مسابقات سال آینده بگذارم.

او به هدف خود در دوومیدانی اشاره و بیان کرد: با این که رکوردار بزرگسالان ایران هستم اما خودم را محدود به ایران نمی‌کنم و نمی‌خواهم که فقط رکوردار باشم بلکه به دنبال درخشش و افتخارآفرینی در مسابقات جهانی و المپیک هستم.

آرانی در مورد حمایت‌های فدراسیون گفت: فدراسیون در زمان لازم به من کمک کرده و قبل از مسابقات برای‌مان اردو در نظر گرفته است. اردوهایی که قبل از مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و با حضور ماساژور برگزار می‌شد خیلی کمک کرد و نتایج خوبی به دست آوردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني فدراسیون دوومیدانی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود