Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم گفت: شیوع کرونا یک فرصت برای خدمتگزاری بود و همه آحاد مردم، گروه‌های جهادی و بسیجیان در خدمتگزاری همچون میدان مسابقه از یکدیگر سبقت می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه، ماه عبادت ،بندگی و تضرع در محضر خداوند متعال است و با شرایط موجود بایستی تلاش کنیم تا از این موهبت پروردگار حداکثر بهره را برده و برای یکدیگر دعا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر کشور گفت: اکنون فرصت خدمتگزاری به وجود آمده و یک میدان رقابت و مسابقه برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است که در آن آحاد مردم، بسیجیان و گروه‌های جهادی با هر نگاه و عقیده‌ای در خدمت رسانی به جامعه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

سردار شاهچراغی در ادامه با اشاره به همبستگی و همدلی مردم در مبارزه با ویروس کرونا گفت: حضور مردم در این دفاع بیولوژیک نیز یادآور دوران دفاع مقدس بود و مردم با حجم بسیار خدمت رسانی به نبرد با این ویروس رفته و با دعای مردم و تلاش و همت مسئولین، گروه‌های جهادی و بسیجیان، این ویروس شکست خواهد خورد تا روحیه جهادی تبدیل به یک فرهنگ شود.   وی همچنین ادامه داد: در موضوع مقابله با کرونا نواحی مقاومت و حوزه‌های بسیج نقش بسیار اساسی داشته و این ساختار بایستی تقویت و حفظ شود تا در موضوعات دیگر نیز از ظرفیت گروه‌های جهادی و داوطلب استفاده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام گفت: برخی موضوعات همچون فقر و حاشیه‌نشینی در مناطق کم برخوردار زیبنده قم نیست و باید در این خصوص پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ورود پیدا کرده و در راستای محرومیت زدایی گام برداشته شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان گفت: در همان روز نخست رزمایش کمک مومنانه آغاز شده و مردم و گروه‌های جهادی وارد میدان شدند.
سردار شاهچراغی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان گفت: این رزمایش با همکاری خیرین، نهاد‌ها و تولیت‌های محترم حرم حصرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اجرا خواهد شد و بنا بر این طرح روزانه ۱۰ هزار غذای گرم آماده و با استفاده از ظرفیت بسیج و جهادگران بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین گفت: روزانه ۷۰۰ هزار بسته افطاری ساده نیز در ماه مبارک رمضان به همت سپاه قم تهیه و توزیع خواهد شد.

سردار شاهچراغی گفت: هیئت فاطمیون استان قم نیز در طول ماه مبارک رمضان روزانه ۳۶ هزار غذای گرم در وعده سحری با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی در میان مردم و نیازمندان توزیع خواهد نمود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی ماه مبارک رمضان سردار شاهچراغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد