Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:09:25 GMT

هر تهدیدی در خلیج فارس را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۲۵۲

هر تهدیدی در خلیج فارس را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

ایسنا/هرمزگان فرمانده کل سپاه گفت: امنیت خلیج فارس از راهبردهای امنیت ایران است و هرگونه تهدیدی در این منطقه را قاطع، مؤثر و با سرعت پاسخ می‌دهیم.

سردار حسین سلامی امروز(چهارم اردیبهشت ماه) در بازدید از منطقه نازعات در بوموسی، تنب بزرگ و قشم، ضمن بررسی آمادگی نیروهای مستقر در این منطقه، افزود: به آمریکایی‌ها می‌گوییم در دفاع از امنیت ملی و مرزهای آبی و امنیت کشتیرانی و امنیت نیروهای دفاعی مان کاملاً مصمم و جدی هستیم و هر اقدام خرابکارانه‌ای را قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به یگان‌های دریایی خود دستور داده ایم اگر شناور یا واحد جنگی از نیروهای تروریست آمریکا بخواهد امنیت کشتی‌های غیرجنگی یا شناورهای رزمی ما را تهدید کند آن شناور یا واحد را هدف قرار دهند.
فرمانده کل سپاه بیان کرد: سران آمریکا چند روز گذشته گفتند هر شناور نظامی ایرانی را که به شناورهای آمریکایی نزدیک شود منهدم می‌کنیم، اما در این ماجرا به دلیل درگیر بودن آمریکایی‌ها با ویروس کرونا شاهد آشفتگی در نوع فرماندهی و کنترل آن‌ها بر واحدهای نظامی شان بوده ایم.
سردار سلامی اضافه کرد: شناورهای امریکایی هفته گذشته بخاطر رفتار غیر حرفه‌ای و خطرآفرین مزاحمتی برای کشتی لجستیکی ما ایجاد کردند و وقتی شناورهای ما در حال گشت زنی در دریا بودند شناورهای آمریکایی با دستپاچگی رفتار غیرحرفه‌ای از خود نشان دادند.
وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در گذشته قدرت ما را تجربه کرده اند و باید از آن عبرت بگیرند.
فرمانده کل سپاه موفقیت پرتاب ماهواره سپاه به فضا را تبریک گفت و افزود: برای توسعه عملکرد دفاعی خود در دریا، زمین و فضا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
سردار سلامی اظهار کرد: هر روز در تولید سلاح‌های پیشرفته در سپاه تحولات جدیدی صورت می‌گیرد و این راه ادامه دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند