Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@12:32:18 GMT

شیوع کرونا در کشتی کروز ایتالیایی در ژاپن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۲۹۹

شیوع کرونا در کشتی کروز ایتالیایی در ژاپن

حدود ۵۰ خدمه یک کشتی کروز ایتالیا که برای تعمیرات در ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود، با تست مثبت کرونا مواجه شدند و همین امر نگرانی‌هایی درباره کشش بیمارستان‌های این شهر در صورت وخامت اوضاع ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام در استان ناگازاکی اعلام کرد، نتایج امروز پنج‌شنبه نشان می‌دهد که ۱۴ خدمه دیگر آلوده به ویروس کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بیمار که پیشتر به بیمارستان منتقل شده بود، اکنون در وضعیت وخیمی به سر می‌برد و از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کند.

شیوع کرونا در کشتی کروز «کاستا آتلانتیکا» پس از آن به وجود آمد که کشتی کروز «دایاموند پرینسس» دو ماه پیش در یوکوهاما به این ویروس آلوده شد و در آنجا بیش از ۷۰۰ مسافر و خدمه مبتلا شدند. با این حال در کشتی کروز ایتالیایی فقط خدمه در آن حضور داشتند.

این کشتی کروز ایتالیایی اواخر فوریه برای تعمیرات به ناگازاکی در غرب ژاپن منتقل شد و پیش از آن برنامه تعمیرات این کشتی در چین بابت شیوع کروناویروس از برنامه خارج شد.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان کشتی کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت

 
به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سیروس کهوری نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ساخت فیلم سینمایی تاپ‌گان ماوریک از عملیات‌های ما استفاده شده است؛ صورت عملیات‌های هوایی ما در جایی که حتی تام کروز برای خلبان‌های آمریکایی تدریس می‌کند، عملیات‌های خلبان‌های ایرانی است. این عملیات‌ها نام و متد دارد و این هم متد یک خلبان ایرانی بوده، اما هیچ اسمی از آن برده نمی‌شود.

کهوری‌نژاد افزود: در ساخت آثاری، چون تاپ‌گان خیلی فنی روی نیاز‌های مخاطبان به ویژه مخاطبان ایرانی مطالعه کردند و کاری می‌سازند که وقتی نام جنگ می‌آید رعب و وحشت در دل ما ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این یک ابزار بسیار قدرتمند در سینماست، اما ما هنوز به خوبی متوجه قدرت آن نشده‌ایم و نیاز است که نهاد‌های دفاعی و امنیتی در ساخت چنین آثاری در داخل کشور بیشتر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ خدمه ایرانی نجات یافته توسط پاکستان به کشور بازگشتند
  • بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری فیلم جدید برد پیت
  • پیشرفته‌ترین موشک‌ کروز روس‌ها سالم در جنگل پیدا شد | تصویر
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • اسب تروجان
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت