Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر سهراب کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو و آسیب های ورزشی به تازگی با پیشنهاد فدراسیون و حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی منصوب شد.

در همین راستا دکتر کیهانی با اشاره به اینکه سالهاست ورزشکاران به ویژه کشتی گیران را تحت عمل جراحی قرار داده، گفت: مهمترین موضوع این است که کشتی گیران مخصوصا ملی پوشان خیلی کم حرف هستند و زیاد سوال نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از ورزشکاران دیگر پس از عمل جراحی هر روز سوال دارند. اما در کشتی اینطور نیست و توصیه هایی که به آنها می کنیم انجام می دهند.

وی در خصوص شاخصه بدنی و اخلاقی کشتی گیران نیز گفت: کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و ما تا به حال در ملی پوشان کشتی برای کارهایی که به آنها گفته ایم، کم کاری ندیده ایم. ضمن اینکه خیلی کم حرف و محجوب هستند.

دکتر کیهانی به علاقه اش به کشتی نیز اشاره کرد و افزود: کشتی گیران و دیدن کشتی را خیلی دوست دارم، در زمانی که نوجوان بودم یک هفته ای را به باشگاه کشتی رفتم. ضمن اینکه تشک کشتی بر خلاف نامش در واقع تشک نیست و مانند موزائیک خیلی سفت است! همه می گویند تشک، ولی اینطوری نیست. البته اگر به دوران جوانی بازگردم دوباره بسکتبال بازی می کنم.

وی در پایان اظهار داشت: ورزش حرفه ای خیلی سخت است، مخصوصا در رشته کشتی که ورزشکاران زندگیشان را در این کار می گذارند و حقیقتا مظلوم واقع می شوند. من که خیلی دوستشان دارم و امیدوارم کشتی گیران به حقشان در این مملکت برسند.

کد خبر 4907910

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی جراحی زانو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی آزاد سردار آزمون فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران فیفا تیم ملی فوتبال ایران کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد