Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ صدیقه ربیعی، مدیر کل امور بانوان و خانواده گفت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان در سال گذشته در کارگروه تخصصی زنان و خانواده رونمایی شد و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد موافقت قرار گرفت.
او افزود: بر مبنای این سند مسائل اولویت دار استان در حوزه زنان و خانواده شناسایی شده و  با توجه به این اولویت ها برنامه های تغییر وضعیت در سند لحاظ شده است و برای دستگاه های اجرایی وظایف و تکالیفی در حوزه زنان و خانواده در محورهای مختلف مشخص شد که باید دستگاهها در حوزه زنان بر مبنای این سند در سال گذشته عمل می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی اظهارکرد: در سال جاری فعالیت دستگاهها مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرد و نقاط قوت و ضعف سند احصاء می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد: شناسایی وضع موجود زنان و خانواده در استان بر مبنای اطلاعات پایه مستند صورت گرفته است و چشم انداز ترسیم شده در این سند با استفاده از زبان تغییر عبارتند از: افزایش توانمندی زنان سرپرست خانوار، افزایش نرخ ازدواج و کاهش طلاق، افزایش سلامت فردی و مشارکت اجتماعی زنان و افزایش اشتغال زنان واقع در سن فعالیت و نهایتاً کاهش مسائل اجتماعی بوده است.

46

کد خبر 1380281

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی