Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار قم گفت: در سال ۹۹ امیدواریم ۴۰۰ میلیارد تومان از اوراق مشارکت ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای واگذاری املاک و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم فاز نخست مترو را به بهره‌برداری برسانیم. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مترو قم در حوزه اقتصادی و تأمین منابع برای این پروژه اظهار داشت: مترو شاخص‌ترین پروژه شهر بوده که امیدواریم با همتی که در بین مسئولان وجود دارد، تا انتهای سال شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم فروش اوراق مشارکت در سال 99 تصریح کرد: تکمیل مترو نیازمند بودجه‌ای ملی بوده و اختصاص اعتبار به آن در سه بخش اعتبارات مستقیم خزانه، تخصیص اوراق مشارکت و اعتبارات نقد و غیرنقد خود شهرداری قم است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شهرداری در حوزه واگذاری املاک 200 میلیارد تومان فارغ از بخش 400 میلیارد تومان از تخصیص اعتبارات لازم است که گام مهمی در این زمینه است.

آخرین وضعیت منوریل و مترو قم / مکاتبه با رئیس‌جمهور برای تعیین تکلیف منوریل300 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو قم اختصاص یافتخط نخست مترو قم 23 درصد پیشرفت دارد

وی ادامه داد: در سال 99 امیدواریم 400 میلیارد تومان از اوراق مشارکت، 600 میلیارد تومان نیز برای واگذاری املاک و 100 میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم فاز نخست مترو را به بهره‌برداری برسانیم.

حسام‌نژاد بالاترین عملکرد در برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده را بهبود در رفت‌ و آمد شهری دانست و بیان کرد: در حوزه حمل ‌و نقل و رفت ‌و آمد شهری در حدود 498 میلیارد تومان هزینه قطعی در سال 98 ثبت ‌شده که 94 درصد تحقق را شاهد هستیم که باز بالاترین رقم در این برنامه مربوط به پروژه مترو بوده و تقریباً 50 درصد این عدد را شامل می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: 220 میلیارد تومان از رقم مربوط به بخش حمل ‌و نقل عمومی شهرداری به مترو اختصاص داده‌شده که عدد قابل‌توجهی  است.

انتهای پیام/456/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان نیز میلیارد تومان اوراق مشارکت نخست مترو فاز نخست مترو قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری