Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@14:20:21 GMT

حوادث رانندگی در جاده‌های زنجان ۲ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۶۵۷

حوادث رانندگی در جاده‌های زنجان ۲ قربانی گرفت

تین نیوز

 جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در ۲ مسیر ارتباطی این استان ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: حادثه نخست چهارشنبه شب در جاده دندی به زنجان اتفاق افتاد که بر اثر آن چهار نفر مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه رخ داد، اظهار داشت: راننده و سه سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خروج خودرو از جاده و واژگونی آن، مصدوم شدند که متاسفانه راننده پس از انتقال به بیمارستان، جان باخت.

عظیمی با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی، خودروی سواری نیز دچار حریق شد، افزود: حادثه دوم نیز ساعت ۶ صبح امروز در کیلومتر ۵۵ جاده زنجان - میانه و به دلیل عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده خودروی سواری رانا، اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این تصادف رانندگی، خودروی سواری رانا با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرده و راننده خودرو سواری به علت شدت صدمات وارده به کام مرگ فرو رفت.

ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز گذشته /سوم اردیبهشت ماه/ نیز یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۵۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد و سرنشین جلویی و راننده (زن و شوهر جوان) به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند و فرزندان این خانواده که ۲ دختر هشت و سه ساله هستند مصدوم شده و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب نیز در کیلومتر ۲ جاده قیدار - همدان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت کرد.

۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر در سال ۹۸ بر اثر تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حوادث رانندگی حوادث رانندگی زنجان خودروی سواری یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳