Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
حلول ماه پرخیر و برکت رمضان، ماه توبه و مغفرت، نزول رحمت بیکران الهی و هنگامه شیرین ترین سجده‌ عشق بردرگاه معبود یکتا را به ساکنان جزیره زیبای کیش صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
درک صحیح از ماه مبارک رمضان، زمینه شناخت ارزش وجودی انسان را فراهم می‌نماید و در سایه این شناخت نقش بی‌بدیل، آثار و فواید این ماه پر برکت آشکار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهی که دعا ، نیایش و شب زنده‌داری، عشق ملکوتی و انس با محبوب را در جان بندگان قوت بخشیده و حلاوت شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، دو چندان می کند.
امیدوارم در جزیره زیبای کیش نیز همگی با تهذیب نفس، دل‌ و جان‌ را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره پر برکت فیوضات این ماه خجسته بهره‌مند شویم. بی گمان در فضای سرشار از نشاط و معنویت میهمانی پروردگار، تلاش خواهیم کرد تا در شرایط اقتصادی حاصل از همه گیر شدن بیماری کرونا، نیازمندان جامعه را بیش تر مد نظر داشته باشیم و همدل و همراه از این روزهای سخت گذر کنیم.
در پایان از درگاه حضرت احدیت برای یکایک روزه داران معزز، قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان را خواستارم.
غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیر عامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند