Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه و این همدلی مردم، تقدم دانستن رفع گره‌های جامعه بر نمازهای مستحبی و تقدیم زندگی و اموال خود در راه خدمت به مردم و ترجیح دادن نیازمندان بر خود است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار داشت: به فضل پروردگار، لبیک‌گویی به ولی امر مسلمین حضرت امام‌خامنه‌ای در جای جای کشور، شهرها، روستاها و اقشار مختلف مردم شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

32 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شدآسیب‌دیدگان از ناحیه بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری برای خدمات بلاعوض شناسایی می‌شوندتیم‌های بسیج جامعه پزشکی به منظور مبارزه با ویروس کرونا در روستاهای چهارمحال و بختیاری حضور یافتند

حجت الاسلام‌ نکونام افزود: نظیر این اقدامات نیکو و خوب در هشت سال دفاع مقدس با روحیه عالی مردم به روسیاهی دشمن و پیروزی و نصرت ایران‌ و مردم ‌مومن و حاضر در صحنه منجر شد که خاطره خوشی را ثبت کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های چشمگیر این‌ رزمایش نیز طبق منویات مقام‌ معظم‌ رهبری با ثبت خاطراتی خوش در اذهان به ثبت در تاریخ و الگویی برای آیندگان تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با شکرگزاری از گستردگی و موج فعالیت‌های کمک مومنانه درقشرهای مختلف مردمی، هیئات مذهبی، جوان‌ها و گروه‌های جهادی مومن و فعال، خاطرنشان کرد: این مردم  تربیت شده مکتب اهل بیت و چهارده معصوم هستند که همه وجودشان ایثار، خدمت و هم‌‌نوع دیدن و گره از کار‌ هم‌نوعان گشودن و حتی اعتکاف رها کردن و گره از کار گرفتار بازکردن و تقدم دانستن رفع گره‌های جامعه بر نمازهای مستحبی و تقدیم زندگی و اموال خود در راه خدمت به مردم و ترجیح دادن نیازمندان بر خود هستند.

حجت الاسلام ‌نکونام خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان کمک به هم‌نوع اوج ‌می‌گیرد و امسال چشمگیرتر خواهد بود.

وی افزود: این‌ رزمایش محدود به ماه مبارک رمضان ‌نیست و این برنامه برای رفع آثار و کاهش آسیب‌هایی که دامنگیر مردم شده است شکل گرفته است.

امام‌جمعه شهرکرد تاکید کرد: تا زمانی که بلایی مردم ‌را درگیر کرده است، این احسان‌ها، این همدلی‌ها، مواسات نگری‌ها،نگاه‌های مومنانه در بین ‌اقشار‌ مختلف مردم با سبقت در این امر نیکو تداوم‌ خواهد یافت ‌تا مواسات به معنای واقعی حاکم شود.

وی با تاکید بر استقبال از ماه مبارک‌ رمضان افزود: در سحر اول و مغرب اول ماه مبارک رمضان با اقامه دو رکعت نماز شکر برای قدردانی از خداوند برای توفیق حضور در ماه میهمانی خداوند ماه رمضان، لیله القدر، بهره‌مندی از برکات این ماه و غفران واسعه حق را شامل حال خود کنیم و زدودن سیاهی و ظلمت‌ها و پاک شدن، برای خدمت بیشتر کارهای مومنانه بیشتر فراهم‌ شود.

وی بر بهره‌مندی از فرصت ماه رمضان تاکید کرد و گفت: علیرغم عدم شکل‌گیری اجتماعات مذهبی در ماه رمضان با توجه به شرایط حاضر، در مساجد ‌بعنوان پایگاه‌های مومنانه و کانون تعبد و عبودیت و تعبد و خدمت با اقامه نماز فرادا و حفظ خلوتگاه در مساجد می‌توان عبادات را با حفظ فاصله اجتماعی اجرا کرد .

انتهای پیام/7540/ ع

R7540/P/S6,54/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری ماه مبارک رمضان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم