Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@14:39:25 GMT

شیوع کرونادرکشتی کروزایتالیایی درژاپن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۷۸۲۰

حدود ۵۰ خدمه یک کشتی کروز ایتالیا که برای تعمیرات در ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود، با تست مثبت کرونا مواجه شدند و همین امر نگرانی‌هایی درباره کشش بیمارستان‌های این شهر در صورت وخامت اوضاع ایجاد کرد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام در استان ناگازاکی اعلام کرد، نتایج امروز پنج‌شنبه نشان می‌دهد که ۱۴ خدمه دیگر آلوده به ویروس کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بیمار که پیشتر به بیمارستان منتقل شده بود، اکنون در وضعیت وخیمی به سر می‌برد و از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کند.

شیوع کرونا در کشتی کروز «کاستا آتلانتیکا» پس از آن به وجود آمد که کشتی کروز «دایاموند پرینسس» دو ماه پیش در یوکوهاما به این ویروس آلوده شد و در آنجا بیش از ۷۰۰ مسافر و خدمه مبتلا شدند. با این حال در کشتی کروز ایتالیایی فقط خدمه در آن حضور داشتند.

این کشتی کروز ایتالیایی اواخر فوریه برای تعمیرات به ناگازاکی در غرب ژاپن منتقل شد و پیش از آن برنامه تعمیرات این کشتی در چین بابت شیوع کروناویروس از برنامه خارج شد. منبع: ایسنا برچسب ها: شیوع کرونا ، کشتی کروز ایتالیایی ، ژاپن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شیوع کرونا ژاپن شیوع کرونا کشتی کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن

هیئت اروپا در دریای سرخ (آسپیدس) از هدف قرار گرفتن یکی از ناوهای خود توسط پهپادهای یمنی در خلیج عدن خبر داد.

به گزارش ایسنا، هیئت اروپا در دریای سرخ (آسپیدس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناو ویرجینیو فسان با تعدادی از پهپادهای نیروهای مسلح یمن درگیر شد. این پهپادها این ناو را هدف قرار دادند.

پیش از این رسانه‌های بین‌المللی به نقل از منابع اعلام کرده بودند که انفجاری در نزدیکی این ناو رخ داده و این ناو مستقیما هدف قرار گرفته است.

طبق گزارش المسیره، تحلیلگران معتقدند هدف قرار گرفتن این ناو احتمالا برای مجبور شدن رم به خارج کردن ناوهایش از دریای سرخ مثل بقیه کشورهای اروپایی کافی خواهد بود.

اخیرا هلند، فرانسه و آلمان کشتی‌های جنگی خود را از منطقه خارج کرده بودند.

پیشتر نیز نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی پس از حدود چهار ماه حضور در دریای سرخ از کانال سوئز به سمت شرق مدیترانه عبور کرده‌اند.

حملات ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ که در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین و مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌شود به کابوس واقعی علیه نفوذ آمریکا و غرب در منطقه تبدیل شده است.

هنوز بیانیه رسمی از سوی ارتش یمن درباره تأیید یا تکذیب این خبر صادر نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین موشک‌ کروز روس‌ها سالم در جنگل پیدا شد | تصویر
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن
  • عسگری: وضعیت خودرو در کشور دچار فلاکت شده است / «کروز» به دنبال صندلی سوم درهیات مدیره ایران‌خودرواست + فیلم
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها