Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی اقشار و ابعاد جامعه متأثر از ویروس کرونا است و حوزه فرهنگ و هنر نیز به دلیل شرایط خاصی که دارد، بیشتر متضرر می‌شود، اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های اصلی ما در دوران پسا کرونا اقتصاد فرهنگ و هنر است چرا که آسیب‌های اقتصادی در این حوزه زودتر خود را نشان می‌دهد لذا مراتب را برای مساعدت به استانداری و وزارت ارشاد منتقل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان تصریح کرد: در مجموع خسارت وارد شده به حوزه فرهنگ و هنر ۱۵ میلیارد تومان است که این خسارت می‌تواند در چرخه اقتصاد فرهنگ و هنر زیان‌های فراوانی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: بارها از مدیران بخش‌های مختلف این اداره کل درخواست کرده‌ام که گروه‌های مختلفی را با حضور مسئولان مربوطه تشکیل داده و به بررسی مسئله اقتصاد فرهنگ و هنر بپردازند و پیشنهادات و راهکارهای خود را در این زمینه مطرح کنند.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود قطعاً سیاست کلی و اولویت ما در سال جاری همین موضوع ارائه برنامه‌ها و راهکارهای مختلف توسط مسئولان و خانواده فرهنگ و هنر برای احیای اقتصاد فرهنگ و هنراست که با کار کارشناسی ان شاالله بر این مسئله غلبه کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جامعه فرهنگ و هنر کارشناسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقتصاد فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903061

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است