Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت رزمایش را یک اقدام منسجم دانست و گفت: در عملیات مقدماتی این رزمایش ۲۴۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شد.

رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت عصر امروز در مراسم عملیات مقدماتی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت: ظهر امروز عملیات مقدماتی رزمایش با توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از روز اول فراخوان رهبر معظم انقلاب سپاه وارد عمل شده و با کمک نهادهای دیگر ستاد فرماندهی رزمایش تشکیل و فرماندار پاکدشت مسوولیت این ستاد را بر عهده گرفت.

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت به تشکیل قرارگاه عملیاتی در مجموعه تحت امر خود اشاره کرد و گفت: بسیجیان اعضای این قرارگاه خوش درخشیده و ثابت کردند بسیج غمخوار و یاور مردم و پای خدمت تا أخر ایستاده است.

امجدی در همین رابطه بیان داشت: دراین رابطه جلساتی با خیرین، ائمه جماعات و فرماندهان حوزه ها برگزار شده که بسیجیان درحال شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا هستند.

وی درادامه فعالیت‌های قراگاه مطرح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی با مشخص شدن ۲۵ نقطه در سطح شهرستان و همچنین نظارت بر توزیع اقلام با حفظ کرامت نیازمندان از وظایف قرارگاه است ‌.

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت رزمایش را یک اقدام منسجم دانست و خاطرنشان کرد: همه اجزا و اعضا به صورت مشترک در یک طرح عملیاتی شروع به فعالیت کرده که این کار انگیزه و خودباوری برای برگزار کنندگان و در دل مردم اعتماد به نفس ایجاد می کند.

انتهای پیام/پ/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش فرمانده سپاه رهبر معظم انقلاب شهرستان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد