Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قانعی فرد گفت: در پی بروز سیل فروردین یکی از نهادهایی که به کمک بخش دولتی آمد تا مرهمی بر زخم آسیب دیدگان از سیل رودبار جنوب و بخش زهکلوت باشد، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان است.

«محمود قانعی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در پی بروز سیل فروردین یکی از نهادهایی که به کمک بخش دولتی آمد تا مرهمی بر زخم آسیب دیدگان از سیل رودبار جنوب و بخش زهکلوت باشد، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان است که با حمایت های مادی به کمک سیل زدگان این منطقه شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان، مدیر و اعضای کانون شهید باکری روستای هیرشاه آباد از ابتدای وقوع سیل در منطقه حضور یافته و در پخت و توزیع غذای گرم، شستن فرش ها و لای روبی منازل کمک کردند.

 

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزنده این ستاد، توزیع پتو، بسته های غذایی از جمله قند، برنج و روغن و همچنین ذبح گوسفندان نذری در ۲ مرحله و توزیع گوشت های نذری در بین سیل زدگان رودبار جنوب و زهکلوت بود.

 

قانعی فرد ابراز کرد: همچنین یکی دیگر از خدمات مطلوب این ستاد، راه اندازی نانوایی در شهر زهکلوت، پخت و توزیع روزانه یکهزار قرص نان در بین سیل زدگان مناطق محروم این شهرستان است.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار جنوب اضافه کرد: قریب ۴ کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان های جنوبی کرمان با اعزام تعدادی از اعضای خود به مناطق سیل زده، به کمک سیل زدگان شتافته و در بیرون آوردن وسایل و تخلیه آب از منازل به آنها کمک کردند.

 

وی ادامه داد: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نیز با ارسال اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاکی به یاری این مردم آمدند.

 

قانعی فرد در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در مناطق سیل زده رودبار جنوب، از مجید خوبی زاده مدیر این ستاد تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کمک به سیل زدگان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان رودبار جنوب قانعی فرد سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان