Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه: این رزمایش برای ما یادآور دفاع مقدس است چرا که در آن زمان نیز همه مردم با کمک هم دشمن را دفع کرده و اینک نیز با همکاری هم این بیماری را شکست خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون، رزمایش بزرگ کمک مومنانه به همت قرارگاه قدس نیروی زمینی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای خبر/

۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت | ساعت:18:30 دانلودDownload کلیدواژه: رزمایش فیلم همدلی کمک مومنانه سیستان و بلوچستان بسته معیشتی عصرهامون اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ مستند «نان» فیلم/کرونا؛ روایت شاهد عینی از ایتالیا فیلم/ لحظه پرتاب اولین ماهواره نظامی ایران فیلم/بازار همدلی فیلم/ ترافیک هوایی جهان قبل و بعد کرونا صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود