Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان توزیع می شود.

محمد مهدی شهریاری عصر امروز ۴ اردیبهشت در مراسم آغاز رزمایش بزرگ سراسری کمک مومنانه که در حسینه اعظم ثارا الله ارومیه برگزار شد، افزود: علاوه بر توزیع ۲۰۰هزار بسته معیشتی در سراسر استان توانایی تامین اعتبار برای توزیع ۴۰۰هزار بسته معیشتی را در استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به اینکه شیوع کرونا باعث بیکاری عده ای از مردم شده است، تصریح کرد: با همکاری سازمان ها توانستیم ۱۰۰هزار نفر از افراد نیازمند را شناسایی کرده و در ۳مرحله بین آنها کمک های معیشتی توزیع کنیم.

استاندار آذربایجان غربی یاد آور شد: بعد از اجرای فاصله گذاری اجتماعی متاسفانه عده ای از افراد و کسبه متضرر شدند بنابراین برگزاری رزمایش های این چنینی می تواند حداقل مشکلات برخی خانواده ها را رفع کند.

وی بااشاره به اینکه تمام تصمیم گیری ها برای جلوگیری از شیوع کرونا با همکاری ومشارکت مردم صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: همه در تلاش هستیم با همدلی و همکاری وضعیت را به خوبی پشت سر بگذاریم.
 
به گزارش ایسنا، شهریاری ادامه داد: با مشارکت تمامی اصناف و مردم علیرغم همه مشکلات اقتصادی توانستیم گام های مهمی در مبارزه با کرونا برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسته معیشتی کروناویروس آذربایجان غربی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم