Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس توسلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان استان تهران، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله خرما، برنج، قند، شکر،گوشت قرمز و مرغ با قیمت تنظیم بازار به میزان کافی تأمین و به بازار مصرف تزریق می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف و اداره صمت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بازرسان موظفند ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که بازگشایی آنان از سوی ستاد ملی کرونا بلامانع اعلام شده، بر قیمت گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توسلی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در الویت قرار داشته و بازرسان شبکه بهداشت با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.
وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمامی مسئولان و با همراهی مردم، بازار شهرستان ورامین در آرامش کامل است و طی ماه‌های گذشته هیچ کمبودی در شهرستان وجود نداشته و در برخی از موارد، قیمت کالا در بازار مصرف، کمتر از نرخ اعلام شده برای کالاهای تنظیم بازار بود.
معاون فرماندار ورامین تأکید کرد: مردم ورامین به هیچ عنوان نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند چرا که این کالاها به میزان کافی تأمین شده و در طول ماه مبارک توزیع می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمیعت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین ستاد تنظیم بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران اظهار کرد: برای کالاهای اساسی یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون دلار، برای کالاهای تجاری و بازرگانی مبلغ ۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون دلار و برای خدمات ۱۵۰ میلیون و برای واردات در مقابل صادرات یک میلیارد و ۶۴ میلیون دلار تأمین ارز صورت گرفت.

وی افزود: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۱۹۱ میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: تأمین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۶۳۴ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۳۶۴ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۲۶۱ میلیون دلار، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۲۲۶ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۲۳۳ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب ۳۱۳، ۴۳، ۲۴۵، ۱۴۱ و ۷ میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت سال جاری دریافت کرده‌اند.

بالسینی همچنین اعلام کرد: یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون دلار ارز نیمایی و ۳۱۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، وی بیان کرد: تاکنون بیست و چهار حراج شمش طلا در این مرکز انجام شده و در مجموع نیز بیش از ۳.۵ تن طلا به فروش رسیده است. در آخرین حراج از مجموع ۴۱۰ کیلوگرم طلای عرضه شده ۳۱۹ کیلو گرم با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به فروش رسید.

کد خبر 6100779

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد