Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نصرت الله سیف گفت: با درایت مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه تدارک دیده شد و در مرحله نخست این رزمایش 3 میلیون و 500 هزار نفر در کشور تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بسیج عشایر کشور عصر امروز پنج شنبه در حاشیه توزبع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز در قالب رزمایش کمک مومنانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: پس از اینکه ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرد و در کشور ما هم حادث شد، مردم و مسئولین با توجه به اینکه بحران های شدید تر این را پشت سر گذاشته بودند با آمادگی بسیار خوب به جنگ با این ویروس منحورس رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نصرت الله سیف افزود: مسئولین لشکری، کشوری و مردم دست به دست هم دادند و با هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب هماند مقاومت 8 ساله در برابر جنگ تحمیلی عراق توانستند با یک برنامه ریزی خوب و همدلی بالا به موفقیت های بزرگی در برابر کرونا دست پیدا کنند.
وی اظهار داشت: امروز ابرقدرت ها، آمریکا و اروپا در برابر ویروس ناشناخته کرونا زانو زده اند و جوابگوی نیازهای مردمشان نیستند اما مردم و مسئولین در کشور ما توانستند ایران را به عنوان الگوی مبارزه با کرونا در جهان معرفی کنند و شاهد این مسئله هستیم که روز به بروز توفیقات بزرگی در این زمینه حاصل می شود.   سردار سیف تصریح کرد: کرونا علاوه بر خسارت های جانی بر جامعه، خسارت های مالی و معیشتی را بر مردم کم برخوردار وارد کرد اما با درایت مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه تدارک دیده شد و در مرحله نخست این رزمایش 3 میلیون و 500 هزار نفر در کشور تحت پوشش قرار گرفتند، خوشبختانه البرز هم الگوی بسیار خوبی برای دیگر استان ها بوده و همدلی مثال زدنی بین سپاه و دیگر دستگاه ها با نظارت نماینده ولی فقیه در استان البرز ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: امروز 50 هزار بسته معیشتی به خانه های مردم کم برخوردار البرز سرازیر می شود  و همه را به یاد ستاد پشتیبانی جنگ در 8 سال دفاع مقدس خواهد انداخت زیرا آن زمان هم بسته هایی برای رزمندگان به جبهه ارسال می شد که روحیه مضاعف را برایخط مقدم به دنبال داشت، امروز هم امیدواریم همه با هم پیروزی بر کرونا را شاهد باشیم و برگ زرین دیگری به برگ های زرین کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با بحران ها اضافه شود.

سردار سیف تصریح کرد: با اطلاع رسانی های بسیار خوبی که از روزهای آغازین شیوع کرونا به عشایر داشتیم کمترین آسیب متوجه این قشر شد و زمانی که به سران عشایر توصیه های بهداشتی را ابلاغ کردیم خسارت های بسیار کمی را در میان آنها شاهد بودیم، با توجه به اینکه جمهوری اسلامی نظام پابرهنگان است توجه ویژه ای هم به عشایر شد و رضایت کامل را از خدمت رسانی دارند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در خاتمه خاطرنشان داشت: جمعیت عشایری کشور یک میلیون و 200 هزار نفر در قالب 313 هزار خانوار است و 504 طایفه و 104 ایل دارند که به لطف خدا همه نه تنها به کمک خود بلکه به کمک دیگر هموطنان آمده و با هدیه کردن دام ها به عنوان قربانی غالب گوشت توزیع شده بین نیازمندان را تامین کرده اند.         

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس