Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجشنبه ۴ اردیبهشت 99:

 امروز تولد امیر علی صالحی بود. نوه ارشدم. تو فضای باز با  کیک مامان پز و رعایت فاصله اجتماعی. فقط دوستانش برایش پیام تبریک با مزه تصویری فرستاده بودند که با دیدن آنها سورپرایز شد.

در هشتادمین سالگرد تاسیس رادیو یک مصاحبه زنده و طولانی با رادیو تهران کردم. من از 15 مرداد ۶۲ تا ۱۲ شهریور ۱۳۶۷ در ایام جنگ مدیر رادیو ایران بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلی  خاطره تعریف کردیم. از روزی که آقای خاتمی متن پذیرش قطعنامه را نوشت تا راه اندازی سه رادیوی  قرآن و جبهه و دریا توسط من و فراگیر بودن آن زمان رادیو. دورانی که ماهواره و اینترنت نبود. دوتا شبکه تلویزیون داشتیم هر  کدام چهار پنج ساعت. همه به خاطر اعلام وضعیت قرمز رادیوهاشان روشن بود. و البته تلاش‌هایی که برای حفظ موسیقی انجام دادم. گفتگوی خوبی بود. آخرش پرسید اگر بخواهند فیلم پرماجرای زندگی ‌ات را بسازند چه کسی نقش شما را بازی کند؟ گفتم سازنده‌اش را پیدا کن، خودم نقش خودم را بازی می‌کنم. تا جایی که می‌شد خودم بیب‌هاش را نگفتم.

 اندک اندک جمع مستان می‌رسند. ماه رمضان ماه عبادت و مهمانی خدا. چه آنها که روزه می‌گیرند. چه آنها که نمی‌گیرند، در بار عام خدا می‌توانند شرکت کنند. با خدا بخندند و لبخند خدا را ببینند. آخرین ساعت‌های  ماه شعبان را  به استغفار بگذرانیم تا در رمضان، تر وتمیز وارد شویم. التماس دعا از همه‌تان.

در مورد خیلی‌ها این داستان را  نقل کرده‌اند. روزی شیخ در کشتی نشسته بود، طوفان شد. همه داشتند غرق می‌شدند. ناگهان شیخ برخواست، عمامه به زمین زد و گفت اگر شیخ بر حق است، کشتی آرام بگیرد. آرام شد و نجات پیدا کردند و شیخ  هواداران فراوان پیدا کرد و دکان پر رونقی. یک روزی کسی از او پرسید با چه اطمینانی به این محکمی روی کشتی گفتی؟ شیخ گفت حساب کردم اگر غرق می‌شدیم، همه غرق می‌شدیم و به کسی نباید جواب می‌دادم. اگر نجات پیدا می‌کردیم هم همین بساطی می‌شد که می‌بینی. بساط طب اسلامی که درست کرده‌اند از همین مقوله است.

فیلم دیپ واتر هوریزان را دیدم. بازسازی بزرگترین فاجعه نفتی و انفجار دیپ واتر هریزون در دریای مکزیک در سال ۲۰۱۰ است. خیلی خوش ساخت بود. محصول سال ۲۰۱۶  با کارگردانی پیتر برگ.
یکی نوشته بود زنگ زده‌ام به خریدار که چرا قسط عقب مانده‌ات را نمی‌پردازی؟ گفت کرونا شده. گفتم خوب دو ماهش کرونا. تو ۶ ماهه قسطت را ندادی. پاسخ داده تو چه ساده‌ای. اون موقع هم کرونا بوده، اعلام نمی‌کردند. تا فردا.

* منتشر شده در کانال شخصی

کد خبر 1380449

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های یک خطا همچنان دست از سر ‏بارسا و مدافعش رونالد آرائوخو برنداشته است.

خطایی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ‏بارسلونا و پاری سن ژرمن. بارسا که در خانه‌اش بازی را بهتر آغاز کرده ‏بود ناگهان با خطایی غیرضروری از طرف آرائوخو روی بردلی بارکولا ‏شوکه شد. داور کارت قرمز را مقابل چشم‌های آرائوخو گرفت و ورق ‏به صورت کامل به ضرر بارسلونا برگشت. ‏

بارسا که پیش از این اخراج 1-0 پیش بود بعد از 10 نفره شدن بازی را ‌‏4-1 واگذار کرد تا به شکلی تحقیرآمیز از تورنمنت حذف شود. انتقادها ‏از آرائوخو حتی به رختکن رسید و گوندوگان در یک مصاحبه به ‏صراحت از خطای او انتقاد کرد. ‏

دیروز رسانه‌های کاتالان گزارش دادند که مدیران بارسا آنقدر از آرائوخو ‏و کاری که با بارسا در اروپا کرده شاکی‌اند که تصمیم به فروش او در ‏تابستان گرفته‌اند. اقدامی که دلخوری این مدافع اهل اروگوئه را در ‏پی داشته است.

‏بردلی بارکولا، ستاره جوان پی‌اس‌جی، مثل قاتلی که دوباره به صحنه ‏جرم برگردد امروز روی زخم آرائوخو نمک پاشید و گفت از عمد ‏شرایطی بوجود آورده که آرائوخو را در موقعیت خطا کردن قرار بدهد ‏چرا که می‌دانسته او در چنین موقعیتی دچار اشتباه می‌شود. ‏

بارکولا به آر ام سی اسپورت گفت:" می‌دانستم که آرائوخو با سرعت ‏خیلی زیاد دارد می‌آید. پیش خودم گفتم توپ را جلوتر از آرائوخو ‏می‌اندازم چون در بازی رفت با او موقعیت مشابهی داشتم ولی ‏نتوانستم توپ را درست جلوی او بفرستم و آن دفعه او موفق شد. ‏این بار پیش خودم گفتم توپ را دقیقا جلوی پای آرائوخو می‌اندازم ‏چون در این صورت دو حالت پیش می‌آید: یا او اشتباه می‌کند و روی ‏من خطا می‌کند یا اینکه با گلر تک به تک می‌شوم". ‏

دیگر خبرها

  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!