Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک، فدراسیون بوکس پاداشی پرداخت نکرده است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تمرینی خود در روزهای کرونایی اظهار داشت: در حال حاضر که تقریبا شرایط قرنطینه کمتر شده و مردم به کارهای خود بازگشته‌اند، هنوز باشگاه‌های ورزشی تعطیل است که این موضوع برای ورزشکاران و باشگاه‌دارها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز به همراه دایی خود که باشگاه‌‌دار هستیم که از لحاظ مالی واقعا در این مدت لطمه زیادی خوردیم و در حال هزینه کردن برای اجاره باشگاه از جیب خود هستیم، البته در این شرایط به تنهایی در باشگاه تمرین می‌کنم اما فشار تمرینات سنگین نیست و تنها تمرینات روتین را انجام می‌دهم تا بدنم در شرایط مطلوب باشد.

وی در خصوص تاثیر تعویق المپیک برای او و بوکس ایران گفت: به طور کلی نمی‌توان گفت تعویق المپیک به نفع یا به ضرر ما است. شرایط در حال حاضر برای همه دنیا یکسان است و همه بوکسورها در یک وضعیت قرار دارند. تنها در این شرایط باید تعویق یک ساله المپیک را به فال نیک بگیریم و تمرینات بیشتری برای آماده‌سازی جهت حضور در این مسابقات انجام بدهیم. امیدوارم با عادی شدن شرایط نیز بتوانیم در رویدادهای تدارکاتی شرکت کنیم تا برای حضور در المپیک آماده‌تر باشیم. در مجموع اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، تعویق المپیک برای ما بد نشده و می‌توانیم تمرکز و تمرینات بیشتر داشته باشیم تا بتوانیم در توکیو تاریخ‌سازی کنیم.

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران در خصوص اینکه سایر بوکسورهای کشورمان شانس کسب سهمیه در مسابقات گزینشی جهانی را خواهند داشت، گفت: قطعا این شانس برای ما وجود دارد. بعد از کسب سهمیه المپیک توسط نفرات اصلی در مسابقات قاره‌ای، اوزان از حضور نفرات قدرتمند سبک‌تر خواهد شد و فکر می‌کنم در این شرایط با توجه به لیاقت بچه‌ها بتوانیم سهمیه‌های خود را افزایش بدهیم.

موسوی در خصوص شرایط مالی بوکسورها در این روزها گفت: بعد از پایان مسابقات گزینشی المپیک تنها جایزه‌ای که گرفتم از سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس بود. صالحی قبل از مسابقات گزینشی المپیک اعلام کرد که برای کسب سهمیه 50 میلیون تومان و سهمیه همراه با مدال‌های طلا و نقره  نیز به ترتیب 100 و 70 میلیون پرداخت می‌کند. صالحی نشان داد قولش قول است و لطف کرد با هزینه شخصی در سریعترین زمان این جایزه را به حساب ما واریز کرد.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق ملی‌پوشان از سوی فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون بوکس حدود سه ماه است که حقوق ما را پرداخت نکرده است. ما فکر می‌کردیم بعد از کسب سهمیه المپیک پاداش دریافت خواهیم کرد اما نه تنها پاداشی نگرفتیم، بلکه حقوق‌مان نیز پرداخت نشده است. کمیته المپیک نیز قرار بود به نفرات المپیکی از تیر ماه سال گذشته تا تیرماه سال جاری به نفرات المپیکی نفری 5 میلیون تومان پرداخت کند، که هنوز این پول را نیز دریافت نکردیم.

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران خاطرنشان کرد: در این مدت به غیر از صالحی، سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر که خودش ورزشکار بوده است نیز با درک شرایط مبلغ 5 میلیون تومان به من پاداش داد. جا دارد بار دیگر از سالاریان و به خصوص صالحی تشکر کنم. نایب رئیس فدراسیون بوکس بیش از حد به ما لطف دارد. استکی نیز بیش از وظایف خود به عنوان سرمربی برای تیم ملی زحمت کشده است. در فدراسیون نیز ما هر کاری داریم به قبایی‌زاده، دبیر فدراسیون می‌گویم و ایشان دعواهای ما را انجام می‌دهد. 

موسوی در خصوص طرح شب‌ها همدلی از سوی ورزشکاران اسلامشهر گفت: اسلامشهر ورزشکاران بزرگ و ملی‌پوش زیادی دارد. ما نیز به همراه سجاد گنج‌زاده، حمزه زرینی، مهرداد زمانی، محمد منصوری، سلیمانی، آذری و ورزشکاران دیگر تصمیم گرفتیم از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب 2 هزار غذا توسط ورزشکاران میان نیازمندان تقسیم کنیم. حتما غذاها میان خانواده‌های نیازمند واقعی توزیع خواهد شد. امیدوارم این کارهای خیر ادامه‌دار باشد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز کارهای بزرگتری را انجام بدهیم.

تهران میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس شد

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون بوکس بوکس شاهین موسوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون بوکس بوکس شاهین موسوی فدراسیون بوکس بوکس شاهین موسوی فدراسیون بوکس تعویق المپیک بوکس ایران کسب سهمیه ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شمشیربازی ایران در اسلحه‌های اپه مردان و زنان، فلوره مردان و زنان و سابر زنان دنبال سهمیه المپیک پاریس بود که در هیچ‌کدام موفق به گرفتن سهمیه نشد.

محمد اسماعیلی تنها بازیکن ایرانی بود که در انتخابی المپیک قاره آسیا تا نزدیکی گرفتن سهمیه المپیک پیش رفت اما در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و با وجود گرفتن مدال برنز مشترک اما از رسیدن به سهمیه المپیک در اسلحه اپه بازماند.

اپه و فلوره ایران آخرین باری که توانستند سهمیه بگیرند در المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و با توجه به اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم سهمیه به دست نیامد این حسرت تا المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس ۵۲ ساله می‌شود.

اپه پتانسیل نتیجه گرفتن دارد

حامد صداقتی، سرمربی تیم اپه ایران، در مورد نرسیدن به سهمیه المپیک بیان کرد: نتیجه‌ای که محمد اسماعیلی گرفت، نزدیک‌ترین قدمی بوده که در اسلحه اپه به سمت گرفتن سهمیه المپیک برداشته شده است. اسماعیلی به دلیل کم‌لطفی برخی دوستان مدتی از تمرین و مسابقات دور بود و زمانی که برگشت در مسابقات انتخابی المپیک با تمام توان و غیرتش بازی کرد و با اختلاف یک ضربه نتیجه را واگذار کرد. در واقع جای امیدواری برای آینده اپه وجود دارد.

صداقتی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای داخلی و مسابقات بین المللی به اندازه کافی برای حضور در انتخابی المپیک داشتند؟ تاکید کرد: مسابقات و اردوهای داخلی را داشتیم و به کمپ بین المللی گرجستان رفتیم و با تیم‌ها و بازیکنان قوی تمرین کردیم. یک کمپ و مسابقه هم در آلمان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به بازیکنان ویزا ندادند. اگر به آلمان می‌رفتیم تجربه خوبی در آستانه انتخابی المپیک بود.

سرمربی اپه در مورد آینده این اسلحه گفت: همیشه جا برای بهتر شدن و پیشرفت است اما محمد اسماعیلی و تیم اپه نشان دادند پتانسیل گرفتن نتیجه را دارند. تیم اپه با سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در دوره بعد المپیک راحت‌تر به سمت سهمیه المپیک می‌رود. سعی می‌کنیم تیم خوبی را در اسلحه اپه داشته باشیم. برنامه‌ریزی ما بلندمدت است و امیدواریم در نهایت بازیکنان به حقشان برسند.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟