Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:01:30 GMT

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۰۷۱۸

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راهور خوزستان از بازگشایی کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان از ۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

سرهنگ منصور جمشیدی اعلام کرد: کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، سراسر استان با آمادگی کامل از ۶ اردیبهشت با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با اجرای دقیق مصوبات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ شرایط زیر اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۱- رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و باید توسط مراجعین رعایت شود.

۲- مراجعه کنندگان باید در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

۳- افرادی که ضرورتی و عجله ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

۴- کلیه مراجعه کنندگان موظف اند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند.

۵- برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرف و در راستای اجرای طرح گذاری، فضای مقابل باجه ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی شوند.

۶- صرفا خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند.

۷- مراجعه کنندگان موظفند، در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند. (مانند خودکار)

۸- مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه ها اقدام کنند.

۹- مراجعه کنندگان هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos باید از تماس مستقیم با دکمه ها اجتناب کرده و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

۱۰- نشستن در صندلی های انتظار با رعایت فاصله های مشخص باشد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی مراکز تعویض پلاک مراجعه به مراکز مراجعه کنندگان مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6087035

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه