Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:21:47 GMT

انتقاد شدید یک امام‌جمعه از شادی پرستاران+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۱۱۸۶

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

کادر درمان بیمارستان‌ها از زمان شیوع کرونا مدافعان خط مقدم جبهه مقابله با این ویروس بودند و معلوم نیست تا چه زمانی در این جبهه سرسختانه ادامه دهند.

ارائه خدمت به بیماران کرونایی و شرایط خاص رسیدگی به آنها، دوری از خانواده و نیز احتمال انتقال ویروس به کادر درمان، پزشکان و پرستاران بر روحیه این قشر تأثیر می‌گذارد و روزهای سختی برای انها رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی تقویت روحیه امید در مبارزه با کرونا اقدامی است که گاها با اجرای برنامه‌های شاد در فضای بیمارستان‌ها نمایش داده می‌شود تا نشان دهند مدافعان سلامت نه تنها دلهره به خود راه نمی‌دهند بلکه با لبخند به بیماران امید می‌ بخشند تا به زندگی سلامی دوباره دهند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کلیپی از اجرای یک جشن با موسیقی محلی در بیمارستان امام سجاد یاسوج در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده که واکنش تند امام جمعه قلعه‌رئیسی را در پی داشت.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در واکنش به این جشن نوشت« پخش آهنگ مبتذل همراه با رقاصی در مکانی که به نام امام سجاد (ع) مزین است چه نام دارد؟ خاک بر سر چنین مسرولی که باید از ارزش‌های الهی و اسلامی را پاس بدارد. اما این چنین احکام اسلامی را به سخره می‌گیرد. حقیقتا باید گفت انا لله و انا الیه راجعون.»

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در ادامه نوشت«اگر به بهانه کرونا چنین خلافی را مرتکب شدید توجه کنید بیمارستان شهید جلیل محل مداوای بیماران کرونایی است.»

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جشن پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد