Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته شهروندان ساکن در منطقه سه جهت رفع مشکلات خود از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ تعداد ۱۸ هزار و ۳۲ تماس با این مرکز برقرار کردند که با پاسخگویی منطقه رضایت ۹۸ درصدی را به همراه داشته است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۸۰۳۲ تماس شهروند پیگیری شده که تعداد ۱۵۰۹۷ پیام ها مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد موضوعی پیام خدمات شهری، انتقاد از مطلوب نبودن نظافت با ۱۶۳۰ پیام و هدر رفت آب فضای سبز  ا۱۴۱۷ پیام بوده است، تصریح کرد: با توجه به نظافت ۲۴ ساعته در سطح منطقه، اکثر پیام های مربوط به نظافت، مواقع حمل زباله در شب بوده که متاسفانه زباله گذاری شهروندان راس ساعت مقرر انجام نمی‌شود و با زباله گذاری زود یا دیرهنگام، باعث شده زباله ها توسط حیوانات پراکنده و محیط را آلوده کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان افزود: در بیشتر فصول جریان باد و برگ ریزی نیز نظافت را دچار اختلال کرده، اما تلاشگران حوزه خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و به همین دلیل میزان رضایت مندی شهروندان در این حوزه ۹۸ درصد بوده است.

وی با اشاره به هدررفت آب فضای سبز، گفت: گاهی بنا به دلایل مختلف لوله ها و شیرهای فضای سبز شکسته شود و یا تعداد محدودی از شهروندان به دلیل استفاده غیرمجاز از آب فضای سبز جهت مصارف شخصی مبادرت به شکست لوله‌ها و یا شیرهای آن کرده که در ساعاتی از روز آب به صورت هرز هدر می‌رود طی تماس شهروندان در این خصوص کارشناسان فضای سبز سریعا به محل مراجعه و رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 420325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان شهرداری شهرداری منطقه 3 اصفهان سامانه ۱۳۷ کلانشهر شهر رضایتمندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه سه فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز