Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد فدائی در جلسه شورای فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی استان کرمان افزود: امنیت و آرامش ایجاد شده در سال ۹۸ منجر به توسعه استان شد و ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه با ۲۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۹ هزار اشتغال مستقیم در این استان به بهره‌برداری رسید.  

وی با استناد به آیات قرآن مجید، تغییر در جوامع را منوط به تغییر در شخصیت، منش‌ و روش زندگی افراد مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بدون در نظر گرفتن قاعده رابطه فرد با جامعه، امکان موفقیت نخواهد بود و نمونه این امر را در بحث مقابله با ویروس‌کرونا دیدیم که همراهی مردم و سازمان‌ها و تعامل توانست موفقیتی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه توسعه، رفاه و سعادتمندی برای مردم و سازمان‌ها باید با تغییرات در جامعه و روش‌ها و منش‌های فردی ایجاد شود، بیان کرد: برای توسعه نیاز به نظم، امنیت و آرامش داریم و تامین این سه اصل از سوی نیروی انتظامی، موفقیت خوبی برای استان در سال گذشته ایجاد کرده است.

فدائی با قدردانی از فرماندهان و نیروهای انتظامی استان و شهرستان‌ها برای ایجاد امنیت و آرامش، به موفقیت‌های انتظامی در سال گذشته پرداخت و افزود: از ۲۹ شاخص که در حوزه کشفیات گزارش می‌شود، استان کرمان در ۲۲ شاخص دارای رشد است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کشفیات نیروی انتظامی استان کرمان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۳۴ درصدی و  نسبت به سال ۹۶ رشد دو برابری دارد و این نشانه  انجام فعالیت‌های خوب و موثر است که گاهی ناشناخته انجام ‌می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: توسعه پایش تصویری استان و تجهیز پلیس ۱۱۰ به امکانات روز از اقدامات موثر در سال‌ گذشته بود که باید استمرار داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز گفت: در طرح ملی مقابله با ویروس‌کرونا و فاصله‌گذاری فیزیکی، نیروهای انتظامی در کنترل ورودی‌ها و تامین امنیت شهر حضور فعالی داشتند و  در کنار آن کنترل فضای مجازی را هم انجام دادند.

سردار عبرالرضا ناظری به افزایش کشفیات مشروبات الکلی، سلاح‌های غیرمجاز، سوخت قاچاق و سرقت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۲۱ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شده است.  

وی توسعه پایش تصویری، تکمیل پلیس هوشمند و موضوعات پسا کرونا، قرارگاه مبارزه با سرقت، قرارگاه خیران امنیت‌ساز را از اولویت‌های کاری استان در سال ۹۹ برشمرد.

کد خبر 504409 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان کرمان نیروی انتظامی استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان