Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از اتصال 738 مدرسه روستایی آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قاسم جلیلی‌نژاد در جلسه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از اتصال 738 مدرسه روستایی آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه در ۲ سطح مدیریتی و کارشناسی این پروژه با سرعت مناسبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه شاد در مجموعه آموزش و پرورش، تصریح کرد: باید به گونه‌ای مدیریت شود که هر ۲ پروژه هوشمندسازی مدارس و راه‌اندازی شبکه شاد در کنار هم اجرایی شده و هیچ کدام باعث اختلال در اجرای دیگری نشود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با تشریح قرارداد خرید خدمت موضوع هوشمندسازی مدارس، افزود: این طرح که در قالب قرارداد خرید خدمت به کارفرمایی وزارت ارتباطات و پیمانکاری مخابرات منطقه استان با تامین اعتبار از طرح USO برای تمام مدارس روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 20 هزار نفر است در حال اجرا است.

جلیلی نژاد عنوان کرد: تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات از مواردی است که جزء تعهدات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مطرح است که مازاد بر آن بهرمندی از ظرفیت پهن باند 2 مگابایتی و استفاده تا حجم 30 گیگا بایت از خدماتی  وزارت ارتباطات  برای توسعه هوشمندسازی مدارس است.

جلیلی‌نژاد ضمن قدردانی از عملکرد مجموعه مخابرات بر اتمام پروژه تا پایان موعد مقرر که آخر اردیبهشت ماه است تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی تمام مدارسی که از قبل داری بستر اینترنت بودند نیز باید به شبکه هوشمند مدارس از بستر شبکه ملی اطلاعات متصل شوند تا از ظرفیت فراهم شده به نحو احسن در موضوع آموزش دانش‌آموزان استفاده شود.

خسروشاهی معاون تجاری شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به موضوع مدارس فاقد تلفن، عنوان کرد: 148 مدرسه فاقد تلفن در لیست اعلامی موجود است که در صورت درخواست ثبت‌نام از طرف آموزش و پرورش امکان اتصال این مدارس نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مدارس هوشمند آذربایجان غربی شاد شبکه ملی اطلاعات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

رضا اصغری سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شده که در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری انجام گرفته بود، افزود: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکان از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز پارسال ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: پارسال در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده که البته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی