Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم برایتون، از ملی پوش تیم فوتبال بانوان ایران تمجید و حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گلنوش خسروی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در لیگ ترکیه توپ می زند، در یک مصاحبه درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. او در بخشی از صحبت های خود به تبعیضی که میان زنان و مردان در فوتبال وجود دارد گلایه کرد، صحبت هایی که با حمایت علیرضا جهانبخش روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که او در این مصاحبه گفته بود شرایط من و جهانبخش شباهت زیادی به هم دارد.

جهانبخش در یک استوری اینستاگرامی، به این حرف ها واکنش نشان داد و نوشت:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش گلنوش خسروی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید