Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:51:02 GMT

حمایت همه‌جانبه هیات فوتبال از سیل‌زدگان کرمان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۳۸۱

حمایت همه‌جانبه هیات فوتبال از سیل‌زدگان کرمان

عرفان امیرخسروی شامگاه پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توجه ویژه ریاست هیات فوتبال استان کرمان به کمک به همنوع افزود: این روحیه انسان دوستانه کمک به هم‌نوعان سبب شده تا هیات فوتبال استان کرمان طی ۲ سال اخیر بتواند به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کند.

وی ادامه داد: چندی پیش، پس از انتشار گزارشی از وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های فوتبالی در یکی از محلات محروم و فقیرنشین حاشیه شهر کرمان در یکی از رسانه‌های استان، بنا به درخواست و دستور رییس هیات فوتبال استان کرمان با همراهی مدیران باشگاه مس کرمان به آن محله رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه در بازدید از محله تورطناب یا شهرک‌حجتیه شهر کرمان، علاوه بر مدیران هیات فوتبال استان کرمان و باشگاه مس کرمان، استعدادیابان و مربیان فوتبال نیز حضور داشتند، تصریح کرد: تعدادی توپ و البسه در این بازدید به کودکانی که در آنجا فوتبال بازی می‌کردند، اهدا شد و همچنین قرار شد تست‌های استعدادیابی برای معرفی به آکادمی باشگاه مس و سایر باشگاه‌ها از آنان به عمل آید.

وی افزود: در جریان سیل جنوب استان کرمان، رئیس هیات فوتبال استان پس از وقوع این سیل، ضمن تماس با رییس هیات فوتبال رودبار در جریان آسیب‌های وارد شده قرار گرفت و بلافاصله دستور تشکیل یک کمپین در جامعه فوتبال استان برای کمک به سیل زدگان جنوب را داد.

امیرخسروی با اشاره به همراهی جامعه فوتبال استان کرمان با هیات برای کمک به سیل‌زدگان اظهار داشت: به دنبال این امر، هیات فوتبال استان کرمان با انتشار فراخوان به جامعه فوتبال استان و تشکیل کمپین مهربانی، مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جمع آوری و آن را با خرید اقلام مورد نیاز برای کمک به هموطنان سیل زده زهکلوت و رودبار در جنوب استان هزینه کرد.

وی بیان داشت: در این کمپین، که با مشارکت مثال‌زدنی جامعه فوتبال استان کرمان همراه بود، مبالغ گردآوری شده به شکل اقلام مورد نیاز شامل تعدادی پتو، زیرانداز، یک کامیون ۲۰۰ عددی سیمان و  نیازمندی ها خریداری و با همکاری بزرگان فوتبال و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به منطقه ارسال شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی جامعه روابط عمومی سیل فوتبال بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فوتبال استان کرمان جامعه فوتبال استان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود