Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:42:55 GMT

آخرین وضعیت بیماران کرونایی در البرز/ ۲۹۰ نفر بستری هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۷۰۲

آخرین وضعیت بیماران کرونایی در البرز/ ۲۹۰ نفر بستری هستند

دکتر سیدحسن اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیماران کرونایی در استان، اظهار کرد: از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان البرز پنج هزار و ۴۵۳ نفر بستری شدند که از این تعداد چهار هزار و ۸۵۲ نفر از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان البرز را ۲۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۹ نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: برخی از روزها تعداد مراجعات روزانه به بیمارستان‌های استان به ۸۳۰ نفر می‌رسد.

دکتر اینانلو همچنین گفت: متأسفانه از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۷۸ نفر در استان البرز به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 4908279

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز علوم پزشکی البرز ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ایلام قزوین کمک به نیازمندان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند بارش باران جهش تولید استانداری قزوین استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد