Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:01:51 GMT

۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان دیر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۷۱۳

۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان دیر توزیع شد

ناوسالار یکم پاسدار بهرام امیرنژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه،  کمک به همنوعان ازسوی پاسداران پایگاه‌  دریایی انصارالحسین دیر در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، گوشت، روغن،رب، شکر،انواع حبوبات و نمک به اندازه یک ماه هر خانوار به ارزش هر بسته غذایی چهار میلیون ریال است و به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین دیر منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در پی شیوع بیماری کرونا علاوه بر استفاده از امکانات این پایگاه برای ضدعفونی کردن معابر خود پاسداران این پایگاه دریایی در کنار سایر نیروهای زحمت کش مردمی و بسیج  در طی ۳۰ شب به ضد عفونی و گندزدایی شهر اقدام  کرده است.

وی اضافه کرد: تشکیل و راه اندازی کارگاه تولید دستکش یکی دیگر از اقدام‌های این پایگاه دریایی بود که در این مدت بیش از هشت هزار جفت دستکش تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

امیرنژاد گفت: انتظار می‌رود با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی با شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در پایگاه دریایی انصارالحسین سپاه دیر گفت: طرح همدلی و کمک مومنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیازمندان است.

حجت الاسلام محسن ابراهیم پور افزود: با شیوع بیماری کرونا افرادی از نظر شغلی در سختی قرار گرفتند و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان  نیاز به اقلام دارند به همین دلیل افرادی که توانایی دارند به مردم نیازمند کمک کنند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان بسیج مستضعفان بوشهر سازمان بسیج مستضعفان پایگاه دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی را در این ویدئو مشاهده نمایید. این مدیر آزمایشگاه می گوید روغن های سنتی که در مغازه ها جلوی مشتری گرفته می شود نباید خریداری شوند چون باید قبل از مصرف آزمایش های لازم روی آن انجام شود.

کد خبر 849190 منبع: مهر برچسب‌ها سلامت روغن خبر مهم زيتون - روغن زيتون برنج تغذیه

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • برچسب هوشمند برای پایش مواد غذایی دریایی ساخته شد
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود