Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@11:11:53 GMT

توزیع 1500 سبد کالا در رزمایش کمک مومنانه میاندورود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۲۹۵۳

توزیع 1500 سبد کالا در رزمایش کمک مومنانه میاندورود

جعفر اصغری از جمع آوری و توزیع 1500 سبد کالا در رزمایش کمک مومنانه در میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور، اظهار کرد: در لبیک به فرمایش رهبری که در نیمه شعبان گفتند که به محرومین کمک کنیم چه خوب است که بسیجیان یک رزمایش بزرگ شکل دهند و آحاد مردم به محرومین کمک کنند ما در سپاه و بسیج یک سازمان را تشکیل دادیم که خیرین و مسئولان محلی در روستاها و شهر در کنار پایگاه‌های بسیج قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بیان کرد: یک هزار و 500 سبدکالا برای محرومین شهرستان آماده و در سطح شهرستان بین جامعه هدف مشخص شده که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل شدند توضیح شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا مردم میاندورود کمک زیادی کردند و در عرصه‌های مختلف کار جهادی انجام دادند.
 
اصغری تصریح کرد: ارزش هر سبد 250 هزار تومان تا 350 هزار تومان است که شامل برنج، مرغ، رب، ماکارانی، سویا و دیگر اقلام اساسی مورد نیاز خانوار است و در کنار هر سبد کالا، یک سبد بهداشتی نیز قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: اهالی محله شهید آهنگری سورک که خود از محله‌های آسیب‌پذیر و محروم هستند در این طرح شرکت کردند و بیش از 30 سبد کالا آماده تهیه کردند و برای توزیع در اختیار سپاه میاندورود قرار دادند و در صف خیرین شهرستان قرار گرفتند.
 
اصغری در پایان، گفت: در این ایام پنج هزار سبد معیشتی، پنج هزار بسته بهداشتی، 120 هزار ماسک، 100 هزار دستکش و 100 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار دادیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل