Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:54:34 GMT

شهرداری های گوگد و گلشهر تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۱۳۰۹۰

شهرداری های گوگد و گلشهر تجهیز می شود

جمالی نژاد از تزریق یک میلیارد تومان به کارخانه بازیافت گلپایگان خبر داد و گفت: شهرداری های گوگد و گلشهر با توجه به قانون عوارض سوخت تجهیز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مهدی جمالی نژاد» در جمع خبرنگاران به بازدید و افتتاح چند پروژه در شهرستان گلپایگان اشاره کرد و گفت: اوج پروژه های شهرستان گلپایگان، مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در ساخت پروژه های شهرداری در شهرستان گلپایگان بود و پروژه ها مشارکتی یک جهش در حوزه خدمات شهری گلپایگان است و می تواند تحول ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با یادآوری اینکه دغدغه شهرستان گلپایگان، کارخانه بازیافت است، تشریح کرد: کارخانه بازیافت دارای نواقص است که با رفع و تکمیل آن، به بهره برداری خواهید رسید و در این راه نیاز به بودجه هشت میلیارد تومانی دارد، از این رو یک میلیارد آن در هفته های آینده به حساب کارخانه بازیافت واریز می شود و برای تامین باقی آن از ردیف های بودجه ای در اختیار تلاش می شود که در بازه های زمانی به پروژه تزریق شود.

وی پروژه باغ بانوان شهرستان گلپایگان را زیبا و با یک مهندسی ارزشمند با بستری بسته و مناسب برای بانوان توصیف کرد و افزود: استانداری اصفهان و سازمان شهرداری ها برای رفع محدودیت پروژه های شهرستان که کلنگ زنی شده تلاش می کند و اعتبارات لازم را تزریق می کند.

 

جمالی نژاد درخصوص وعده های سال گذشته به این شهرستان برای تجهیز شهرداری ها، تبیین کرد: تبصره ۲ ماده ۳۲ قوانین شهرداری ها از سال ۹۸ اجازه تجهیز شهرداری ها را از عوارض سوخت برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر  می دهد و لذا با این تبصره به شهرداری های گوگد و گلشهر کمک  و تجهیز خواهند شد و برای شهرداری گلپایگان از ردیف های دیگر اعتباری کمک خواهد شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور کارخانه بازیافت زباله گوگد مهدی جمالی نژاد گلشهر گلپایگان شهرداری شهرستان گلپایگان کارخانه بازیافت شهرداری ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود