Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکبر عالمی، عضو هیأت علمی دانشگاه و منتقد سینما و تلویزیون پیرامون پخش سریال ماه رمضانی «زیر خاکی» به خبرنگار خبرآنلاین گفت: «با توجه به سوابق کارگردان مجموعه«زیر خاکی»، طی سال‌های اخیر و با در نظر گرفتن تاییدات اولیه ساخت مجموعه‌ای که قرار است از رسانه پخش شود، وجود اشکال در پخش آن و در آستانه ماه مبارک رمضان، غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی سریالی در کنداکتور پخش شبکه قرار می‌گیرد و پخش آن قطعی است، شنیدن زمزمه‌هایی از عدم پخش سریال، تأمل برانگیز و قدری دور از ذهن است.»

او با تاکید بر ارزش و شأن صداوسیما اضافه کرد: «عینیت بخشیدن چنین زمزمه‌هایی می‌تواند قبل از هر چیز به جایگاه تلویزیون لطمه بزند. در چنین شرایطی معمولا دوراندیشی و درایت مدیران عالی رتبه سازمان صداوسیما که فضایی رقابتی برای تلویزیون و برنامه‌های آن قائل هستند، می‌تواند کارساز شود و مانع از عدم پخش سریالی که در آستانه پخش قراردارد، شود.»

مولف کتب «فنی سینمایی» ادامه داد: «ما قرار نیست با برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی، شخصی برخورد کنیم و اگر برخی از رویدادها با مذاق ما سازگار نیست کل زحمات یک مجموعه را طی ماه‌ها و سال‌ها زیر سوال ببریم. در عصر تکثر اندیشه‌ها با حجمی از کانال‌ها و برنامه‌ها در سراسر دنیا نیازمند آنیم تا سلایق شخصی را کنار بگذاریم و برای حفظ مصلحت تلویزیون و جامعه توفیق آن را در بین مخاطبان و بعد از پخش مجموعه‌ها و برنامه‌ها نظاره‌گر باشیم

مجری و کارشناس تخصصی سینما و تلویزیون، صداوسیما را مورد خطاب قرار داد و گفت: «من از کلیه مدیران و جناب آقای دکتر علی عسگری، ریاست سازمان صدا و سیما، استدعا می‌کنم و تقاضای مساعدت دارم که با سازندگان تهیه‌کنندگان و عوامل سریال زیرخاکی همکاری کنند و به واسطه دانش و ژرف اندیشی عمیق خود در این حوزه، نهایت حمایت و تلاش خود را بکار گیرند چرا که جایگاه تلویزیون باارزش‌تر از آن است که بخواهد به شایعات دامن بزند. با وجود اینکه من هیچ پیش زمینه‌ای از این سریال ندارم اما یقین دارم سریالی که توسط فردی با پیشینه قابل قبول و زیر نظر خود سازمان صدا و سیما ساخته می‌شود مغایر موازین رسانه ملی نیست و حتی شنیدن صحبت پخش نشدن آن من را غصه‌دار می‌کند.»

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1380562

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی سریال زیرخاکی شبکه سه سیما ماه رمضان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۱۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر